![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2010 Locatie: heerlen
|
Ee en hallo, Ik heb deze regelaar in mn axial crawler zitten, maar dat apparaat gaat zo langzaam in zn achteruit, dat is gewoon niet handig voor n crawler. Is dat normaal bij deze regelaars? Of is er iets anders aan de hand? Ik vond uiteindelijk een manual, maar je kunt er voor zover ik zie nix aan regelen.. http://www.robitronic.com/files/down...edstar2_en.pdf |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
de regelaar die je hebt heeft een vooruit-rem-achteruit. jou regelaar geeft geen 100% achteruit maar 25% of 50%. je moet kijken naar een regelaar die ook zo ingesteld kan worden zodat de rem niet meer werkt. dus vooruit-achteruit. en een drag break erop is ook erg handig. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
heb zelf deze in de F350 zitten en werkt super. ook de turboBEC is super de servo word echt een stuk sterker dan via je ontvanger. Outcry Crawler Speed Controller ESC with TurboBEC gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2010 Locatie: heerlen
|
Tsjah, de rem kan ik instellen op mn zender, dat is op zich prima, maar als ik dan in achteruit ga, reageert hij gewoon errrrrrrrrrug traag. Hij gaat ook niet snel achteruit, maar dat vind ik op zich niet zo'n probleem. Dus dat die maar 25 of 50% levert maakt me niet zoveel uit, maar die trage reactie.....pfhh! Die van jou is zowiezo te hoog voor mij; daar past alleen een platte in. Die losse BEC komt die tussen de ontvanger en de regelaar in? |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
er is niks aan te doen dat hij laat reageert op zijn achteruit dat zit in de ESC zelf. en de BEC zit idd tussen de regelaar en de ontvanger. de plusdraad vande ESC die het signaal voor de voor en achteuit regelt word dus niet meer gebruikt. de onvanger word dus nu gevoed door de BEC. maar dat staat idd niet erg duudelijk op het plaatje van de link. de regelaar is al zo gemaakt dat de plusdraad al is los gekoppeld. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |