![]() |
| | #1503 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
| Zekers, volgens het bericht op hun site moeten de foto's van onder de body over een week komen. Ben benieuwd, ze hebben aardig wat technieken gebruikt uit de Mi3 volgens mij.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution Laatst gewijzigd door Pasqual; 13 maart 2008 om 19:53 |
| | |
| | #1504 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22
|
Schijnt een zeer smalle auto te zijn (smaller dan Aero A-1, Durango/S500, S4) en over 3 snaren te beschikken.
__________________ http://www.speedpassion.net/ - http://atomic-carbon.gforceimages.net/ - http://www.alienpower.net/ |
| | |
| | #1506 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2007
| Citaat:
De bevestegingen van het diff , de armen , dempers zien er hetzelfde concept uit.... Dat beloofd mooie dingen denk ik. Groetjes
__________________ Racing isn't a crime losing is I'm a criminal..... | |
| | |
| | #1507 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Schumacher was vroeger ook altijd wel erg goed met 4wd Off-Road auto's dus ben erg benieuwd naar deze... JK.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1510 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Erg veel tandwielen voor een snaar-aangedreven auto.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #1511 (permalink) |
|
Een apparte auto en indeling. Zitten wel veel draaiende delen en tandwielen in volgens mij, die toch wel problemen kunnen veroorzaken.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution Laatst gewijzigd door Pasqual; 20 maart 2008 om 20:24 |
| | |
| | #1512 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Krimpen aan den IJssel Leeftijd: 19
|
nu zie ik bij de laatste foto een fandwiel die ik niet echt kan plaatsen. je heb een middelste pully een achter pully en dan een tandwiel?? kan iemand mij uitleggen waar die voor is? |
| | |
| | #1513 (permalink) |
|
Op de as waar ook de slipper zit zal onder dat kleine tandwiel nog een tandwiel zitten. Dit zal denk ik ook de mogelijkheid geven om de interne ratio van de aandrijving te wijzigen. Toch weer extra tandwielen die kapot kunnen.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #1514 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Zie dat de as van de spur op een andere positie zit dan de poelies en dus achterop de spur-as weer met een tandwiel de as met de poelies aandrijft.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #1515 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
Amai, wat hebben ze daar van gemaakt. Die aandrijving ziet er heel complex uit. Ik hoef niet na te tellen, maar m'n laatste offroad had minder riemen en tandwielen. (optima mid ). Het lijkt een serieus hakje-foefje om een Mi3 aandrijving te converteren naar offroad. Voordeel is wel dat de accu helemaal naar het midden kan. Maar dan hadden ze de riem ook onder het chasis kunnen laten gaan, daar waren ze vroeger ook niet vies van. TM
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |