![]() |
| | #1759 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
LRP heeft een nieuwe website Persoonlijk vind ik het een heeeele verbetering! LRP in't Duits LRP in't Engels
__________________ - ludo ... ergo sum - Laatst gewijzigd door Low_E; 10 juni 2008 om 20:03 |
| | |
| | #1760 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
|
Wow, LRP een nieuwe site, ze hadden altijd een knudde site die nooit geupdate was.. En hun service is ook niet al te goed.. ik zit al 5 weken te wachten op een koellichaam :S Laatst gewijzigd door Byte; 10 juni 2008 om 20:15 |
| | |
| | #1762 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2008 Locatie: Bornem Belgie
|
Hier in leuven zijn ze te krijgen voor 74euro dacht ik.(het is wel een promotie) Aitec's Startpagina (leuven) hun promotie: kapaza.be > Diversen > Modelbouw - Diversen > Aangeboden: ROBITRONIC Hard Case Car Lipo - 74V - 5200 ze hebben op hun site geen productlijst of online shop, maar ik denk dat ze wel op sturen..... Antwoord van hun sales dienst op de vraag of ze een online shop hebben. Dag Steven, Nee sorry momenteel nog geen online shop. We versturen wel bestellingen indien je dit wenst. Betaling kan via Paypal of overschrijving. Met vriendelijke groeten, Laatst gewijzigd door Robert; 8 april 2011 om 11:36 |
| | |
| | #1764 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 5
|
Got a bit of disapointing news from Serpent today. [Ronald Baar] Hi, The S500 is delayed until end of this year, but production preps are underway. We are too busy with other projects of S120 ad S240 1st. Thx for the interest. A pre-order list will not be made. We will make enough of them to meet demand Ronald
__________________ Racing, competing, it's in my blood. It's part of me, it's part of my life Ayrton Senna |
| | |
| | #1765 (permalink) | |
| Big Bore Shocks voor de Team Xtreme Predator: (Ik dacht dat ik het hier gisteren al noteerde maar moet het vergeten zijn. In alle geval is er nu meer nieuws dan gisteren) de Predator, een off-road 1/10 elektro-car. (versie X11) ![]() (foto oOple) Men beweert dat de Big Bore Shocks echt wel beter zouden zijn dan de originele shocks vanwege de grotere olie-capaciteit: zachter reageren op bumps maar toch meer pack. online-shop-link ![]() info via www.oOple.com ![]() ![]() Citaat:
Een klein stemmetje vertelde me ergens zelfs iets over het gebruiken van hetzelfde geanodiseerde oranje en blauw in toekomstige alu chassis-onderdelen. Zou knap zijn
__________________ - ludo ... ergo sum - Laatst gewijzigd door Low_E; 12 juni 2008 om 11:28 | |
| | |
| | #1766 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Zoveel werk steken in het maken van zulke mooie shocks en dan niet even de moeite nemen om er fatsoenlijk schroefdraad op te maken? Die plastic clipjes kunnen gewoon écht niet meer! Wel erg mooie shocks hoor... Joost K.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1767 (permalink) |
|
is elders ook al een hele discutie over gaande (RCTech). De argumenten vóór de clips zijn Deze nieuwe shock-bodies zijn gemaakt met een zo groot mogelijke diameter, daarbij gelimiteerd door de plaats in het chassis, én (clever) zodat de "oude" springs er nog steeds nét op passen. Als je de foto's bekijkt, zal het wel opvallen dat de veren inderdaad erg strak rond het schokdemperlichaam zitten. Met andere woorden: dikker kon niet meer. Voor een stelring op schroefdraad zou eigenlijk geen plaats meer geweest zijn + de schroefdraad zou ook de werking van de veren kunnen hinderen. Daarenboven kan je met de clips nog steeds aardig secuur afstellen én kan je afstelling niet wijzigen door de schokken van het rijden. "Schroefdraad-dempers" zouden immers al wel eens hun afstelling verliezen. Kan wel zijn, maar 't is toch maar een gepriegel met die clips. ideetje: nu nog clips in verschillende kleuren, zodat we die makkelijk uit elkaar kunnen houden.
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #1769 (permalink) | |
|
kleurboek? allé jong, nie overdrijven hé. Kan al met de drie kleuren van de reeds gebruikte kleuren in de wagen. Citaat:
__________________ - ludo ... ergo sum - | |
| | |
| | #1770 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: België Leeftijd: 24
| Citaat:
gewoon een streepje in een bepaalde kleur. Niet al te opvallend. Maar boeie | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |