![]() |
| | #1939 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2006 Locatie: Rotterdam
|
En zo te zien toch LRP motor en regelaar! Had ik niet verwacht. Maar geen slechte keuze natuurlijk
__________________ Michael Lepelaar | MBC de sluis | Tamiya TRF417 | Tekin | KoPropo | On-point 1:12 Organisatie DTC2012 | Kom een lekker stukje rijden bij de Dutch Tamiya Challenge 2012! |
| | |
| | #1940 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
| ![]() rechts onder op de motor staat een tamiya embleem. en de regelaar heeft dezelfde kleuren op de sticker als de motor ook heeft. dus ik denk dat het wel een tamiya motor is.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #1942 (permalink) | |
| Citaat:
houd stom kommentaar voortaan maar voor jezelf. ipv lol te maken over andere mensen, geef maar een bewijs dat het niet klopt... (talk is cheap, of wat was de uitspraak ook alweer?) Gr. Tim
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #1943 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Nee, niet alleen maar omdat iemand het zegt maar ook omdat we met zijn allen genoeg spullen gezien hebben en kennis van zaken hebben om een motor en ESC te herkennen als zijnde een bepaald type... Ik zet ook mijn geld op LRP als bron. Leuk voor de verzamelaar maar ik denk dat de meeste wedstrijdrijders toch dan gewoon met LRP blijven rijden. Ben wel benieuwd naar de prijzen haha... Tamiya kennende Joost.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1944 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ http://www.speedpassion.net/ - http://atomic-carbon.gforceimages.net/ - http://www.alienpower.net/ | |
| | |
| | #1945 (permalink) |
|
sorry, maar nog steeds geen reden voor zo'n reactie. ik vind dat het ook wel leuk kan blijven hier.. ( sorry hoor, maar ik vond die reactie nergens op slaan ) Gr. Tim
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #1946 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Join the club...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1947 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
Vond het ook een beetje een spijtige en ongelukkige opmerking, maar hou het er maar op da EZ Man het niet kwetsend bedoelde. idd, maar maakt wel een verschil voor bvb een Tamiya-cup waar je enkel met "Tamiya"-materiaal mag rijden.
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #1948 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 46
|
Bij het bovenaanzicht van de auto is te zien dat het slechts een half Tamiya-stickertje is op de motor.....de andere helft lijkt inderdaad verdacht veel op een LRP X11 behuizing. groet, Eric |
| | |
| | #1949 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 augustus 2005
| Citaat:
Voor mij is dat een zwanske met een knipoog. Overigens lees dit maar eens: RC-Japan * Tamiya TRF416 World Edition Zegt genoeg dacht ik. MJ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |