![]() |
| | #2281 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2005
|
volgens mij is dit nieuws BRP Personal Transponder Repair Service BRP Personal Transponder Repair Service :: Radio-Accessory :: The Border Online RC Shop |
| | |
| | #2282 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 juli 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 24
| Citaat:
Ziet er goed uit, Jilles vertelde er al wat over in Polen, het was alleen nog even wachten tot ze daadwerkelijk uit kwamen. | |
| | |
| | #2283 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Almelooo Leeftijd: 44
|
Dit lijkt me een ideale oplossing. Ikzelf heb 3 AMB PT's, waarvan de oudste nu een paar jaar in een 1:8 heeft gezeten, en door de brandstof worden de draden in de loop van de tijd steeds stugger. Een nieuw snoertje en een frisse behuizing zou perfect zijn. Wel een vraagje, ik kan het niet uit de beschrijving halen, maar misschien dat iemand dat hier weet. Is deze nieuwe behuizing ook weer helemaal waterdicht, is het een nieuw plastic omgietsel (met carbon look?), of hoe werkt het eigenlijk precies?
__________________ Team Kyosho - Ultimate Nitro Pro |
| | |
| | #2284 (permalink) |
| Guest
|
De behuizing is 100% waterdicht. Wanneer de transponder in de behuizing wordt geschoven wordt deze met de cap afgedicht. De oortjes zijn overigens ook steviger geworden. De behuizing is van plastic met een carbon look film eroverheen. Jimmy - The Border Online Shop |
|
| | #2285 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Nog maar een nieuwtje: De Yokomo RC12R5WE met onderdelen van het WK 1:12: http://www.teamyokomo.com/jpn/news/o...1_rc12r5we.pdf Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux |
| | |
| | #2286 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Shepherd TeamC Sonic BENELUX | |
| | |
| | #2287 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
| Ik op zig niet krijg altijd alles wat ik bestel, maar maar mijn Japans is een stuk minder.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #2288 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Almelooo Leeftijd: 44
| Citaat:
Is het PT nr. nadien ook nog ergens (goed) zichtbaar aan de buitenkant? Groeten, Richard
__________________ Team Kyosho - Ultimate Nitro Pro | |
| | |
| | #2291 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Ah goeie zaak!!! Ziet er erg goed uit zo die PT guys!!! Joost.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #2292 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Zouden ze dan beter zijn dan vorig jaar: ![]() LRP introduces the HV2 VTEC SC-4600UP BigMama ‘Worlds Spec’ cell, as used by Ronald Volker to claim the runner up spot at the 2008 TC World Championships. Unbelievable performance, maximum voltage, and extremely low internal resistance, this top-of-the-line competition battery was already a high end product which was now again enhanced. Thanks to the exclusive HV2 treatment the ‘Worlds Spec’ - version delivers highest power over the complete runtime and never seen before top speeds and acceleration values. Misschien toch wel het overwegen waard? Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux |
| | |
| | #2293 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
moet je om de maand nieuwe kopen
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #2294 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 41
|
Ik ben zoooooo klaar met Big Mama! Al mijn stockspec 4100 leven nog maar de big mama4600 zijn dood. net als de intellect 4600 ( is de zelfde accu )
__________________ LIFE IS TOO SHORT, ENJOY IT! |
| | |
| | #2295 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Klinkt als een zeer goede keuze van de NK rijders om lekker nog een jaar door te gaan met deze NiMh cellen....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |