![]() |
| | #2311 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Het topic heet toch ook "nieuwtjes" en niet "vernieuwtjes"??? En aangezien de Mi4 echt een nieuwe auto is van Schumacher denk ik dat hij hier erg juist staat... Lekker boeie of het vernieuwend is of niet, er is een nieuw model uit van een merk en dat wordt hier aangegeven toch? Niks mis en afgezien van dat paarse alu vind ik hem wel strak eigenlijk... Joost.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #2312 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
| Citaat:
maar heb hem op de schumacher site bekeken. zag dat er meer verranderd was. een hoop verbeterd met de vorige. het eerste wat mij opviel was die motor mount. dat is iets apparts. topdek zit waarschijnlijk zo om de motor ruimte te geven. valt wel op dat iedreen meteen reageerd. lol
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. | |
| | |
| | #2314 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Het is immers een Schumacher en zal dan niet in hoofdlijnen in eens op een TOP ARP gaan lijken. Doh In hoofdlijnen lijkt ie niet op de Mi3 op de kleur stelling na dan. Ze hebben wel wat zaken van de Mi3 opnieuw gebruikt. Groot plus punt dat scheelt onderdelen in kopen als je van de Mi3 naar de Mi4 over stapt (Draagarmen, c-hubs, hubs, Spurs, diff's, bumpers, dempers enzo..). Voor de rest is ie toch behoorlijk anders als de Mi3. @Low_E In duitsland kwam ik laatst de Mi3.5 voor 189 euro en 279 euro tegen. 189 euro voor de Race versie en 279 voor de Pro versie met Carbon en dergelijke. Denk persoonlijk dat de Mi4 straks ook voor rond die 279 euro daar te koop zal zijn. Verzenden naar NL is daar 14 euro via UPS. (CS-ELECTRONIC Factory Shop) Dus prijs valt wel mee.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution Laatst gewijzigd door Pasqual; 2 april 2009 om 20:22 |
| | |
| | #2315 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 30
|
Tamiya M05 en F104 Pro: RC-Japan * Tamiya M05 und F104 http://www.rctech.net/forum/attachme...5f7eeee8ba.jpg M05 Pro - The New M Chassis - Tamiyaclub.com Forums F104 heeft de accu in de lengte. |
| | |
| | #2316 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 47
| Citaat:
groet, Eric | |
| | |
| | #2317 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
kun je de rijhoogte nu veranderen aan de voorkant? Kan het niet goed zien. Verder ziet het er in ieder geval wel anders en vernieuwd uit dan de andere oude f103's. De t bar is zo te zien ook veranderd. Het carbon chasis zal in ieder geval erg stijf zijn met 3.2mm onder en 2mm bovendek!
|
| | |
| | #2318 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 november 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Daar-in-tegen is de diffuser wel weer erg 2009 grt, Michael
__________________ Michael Lepelaar | MBC de sluis | Tamiya TRF417 | Tekin | KoPropo | On-point 1:12 Organisatie DTC2012 | Kom een lekker stukje rijden bij de Dutch Tamiya Challenge 2012! | |
| | |
| | #2320 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
potdorie, heb ik net tweedehands een F103 gekocht zeg Had ik nog wat gewacht, had ik een f104 kunnen kopen óf een nog goedkopere 103
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #2321 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 47
| Red RC - RC Car News Blog Archive Xray Rubber Spec conversion set Wel nieuw, maar ook nuttig? De motor minder dan 5 mm naar voren; levert dit zoveel verschil op dat het de aanschaf van nieuwe pullies, snaren en topdeck waard is? groet, Eric |
| | |
| | #2323 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
| Ik heb nog niet verder gekeken dan de foto's in dit draadtje maar ik vraag me af hoe je daar een orion-like lipo gaat aansluiten
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |