![]() |
| | #2656 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2007 Locatie: genk Leeftijd: 20
|
ziet er prachtig uit. staat zeker op mijn verlang lijstje. grtz jeffrey
__________________ durango dex410r/schumacher cougar sv 3x/schumacher cat sx 2x/asso b4/losi xxx-cr 2x /losi 8ight-e/traxxas E-maxx/traxxas mini e-revo/serpent s400/f-109 and...= total 30 cars |
| | |
| | #2657 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
Ik weet niet of het hier al gepost is maar 3-racing komt met een nieuwe auto. ![]() Heeft een aantal dingen die lijken op de Photon zoals de aandrijflijn en de mannier hoe de achter shock tower gemonteerd zit. Voorkant wat van Hot bodies en nog wat dingen van de Xray. Maar de auto heeft ook een hoop eigen dingen zoals de mannier van hoe je lood aan de auto kunt toevoegen. hier is de link van de website. 3RACING SAKURA ZERO
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #2658 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2007
|
En hier een proto van de Durango 2WD, en die zal zowel midmotor als rearmotor zijn. Dit weekend al aan het werk op de Petit race... Team Durango DEX210 - 2WD buggy - oOple.com Forums |
| | |
| | #2659 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Voor de Mensen die hun scalpel willen aanpassen heeft Exotek een nieuwe Chassis conversie. Niet goedkoop kost bijna net zoveel als de scalpel zelf maar toch... Meer info: EKO18
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #2660 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
mooi chassis hoor! Ik had eigenlijk een hatzenbach achtige constructie verwacht of iets met een panhard bar aangezien ze aangeven dat het een 5 link rear pod suspension is maar kan maar 2 links vinden. |
| | |
| | #2661 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2005 Leeftijd: 43
|
Ik zie er vijf. De twee links aan de zijkant, de twee zijdempers en de demper in de lengterichting. Wel raar verwoord, beter zou zijn om te spreken van twee links en drie dempers.
__________________ Tony Vredenberg |
| | |
| | #2662 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
Vandaar dat ik aangeef dat ik er maar 2 zie. Een schokbreker of dampertubes is geen link anders heeft een t-bar auto met dampertubes ook drie links. Lijkt me niet zo logisch . Dan kun je de centrale kogel verbinding ook een link noemen en dan heeft die er 6 ![]() Maar goed, on topic maar weer Laatst gewijzigd door Alex F.; 26 januari 2010 om 14:19 |
| | |
| | #2663 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2008 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 20
|
De Schumacher Cougar SV: The new mid-motor 2WD Cougar SV will come with the new PTFE coated 13mm 'big bore' dampers which have been tested on the CAT SX over recent months. The car can use stick or saddle-type lipo batteries. A 'reversed' motor position and multi-gear gearbox help put the power down. We're also told the car features industry standard wheel fitment - though the front wheel fitment isn't clear yet. The car also features what Schumacher are calling a 'constant radius steering system'. The bodyshell looks like a throwback to the older cougars but features a built-in gear cover for the new mid-motor layout. A huge rear wing is nice change from the weedy CAT SX one and an undertray helps seal things up from the elements. ![]() ![]() bron: oOple
__________________ You have to brake to go fast. |
| | |
| | #2664 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Ben benieuwd hoe het er onder de kap uitziet.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #2665 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
| Nog even wachten tot 't proces van Neurenberg. Ik weet wel nog, dat't bestaat uit onderplaat en topdeck en dat het topdeck ook de batterystrap is. |
| | |
| | #2666 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: deurne Leeftijd: 32
|
heb hem in november al in mijn handen gehad . en op robinhood raceway al zien rodgaan . hij ziet er goed uit en zag er deftig handelbaar uit ook dus voor mij is dit de volgende aankoop.
__________________ team topspeed ,team MRO racing, Team SCHUMACHER |
| | |
| | #2667 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
| Citaat:
| |
| | |
| | #2668 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2007
|
Allé Bart : ne Schumacher ? Was Team Xtreme niet met een 2wd bezig ? Mijne Cougar SV is trouwens al "besteld", maar ze hebben mij al laten weten dat maart waarschijnlijk niet gehaald wordt. Belangrijkste is dat ik hem tegen de GP heb. Nu kan ik ook mijne "CAT 2wd" conversion terug gaan ombouwen tot een 4wd voor het seizoen 2010 (die is immers nog zo goed als nieuw). Belangrijkste voor mij is dat die Big Bore shocks er snel komen voor de CAT. |
| | |
| | #2669 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2007 Locatie: Haarlem Leeftijd: 40
|
Effe een tip.... toyzone in haarlem geeft op alle Tamiya auto en onderdelen korting tot 50% net 2 Fiat 500 kapjes gekocht voor 20 euro per stuk....... normaal 39.99. op auto geeft hij 25% en onderdelen 50%. Hij doet dit tot zaterdag as..... dus sla je slag..
|
| | |
| | #2670 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 december 2009 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 32
| Citaat:
kan ik gelijk even kijken of ze bodyposts hebben voor mijn tamiya | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |