![]() |
| | #256 (permalink) | ||
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Nuenen Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com | ||
| | |
| | #257 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Tilburg Leeftijd: 23
|
Absoluut kan me er ook in vinden wat ie zegt ja. Ik wil ook beginnen met wedstrijd rijden volgend jaar.Dus ik denk ook dat er een x-ray t2r gaat komen Maar iemand enig idee of hij ergens al te bestellen is of waneer hij werkelijk te bestellen is |
| | |
| | #259 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Of net als de oude T1r rond de 250 euro gaat kosten........ Of je moet hem uit Buitenland halen voor minder. Want wat zijn nu daadwerkelijk de verschillen tussen de huidige T2r en de T2? Dat er zo'n prijs verschil kan ontstaan als er in de tekst staat. - Carbon upperdeck - Carbon bodemplaat - Carbon shocktowers - Carbon layshaft brace - Multi diff voor en kogeldiff met alu outputs in T2. In de T2r een plastic kogeldiff voor en achter? Zijn volgens mij niet super veel verschillen of wel? Is die T2 dan zo duur of wordt die T2r zo goedkoop? Maar denk dat men gewoon moet afwachten tot ie daadwerkelijk uit gaat komen en dan kijken wat ie gaat kosten.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #261 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
T2 heeft toch ook standaard plastic hubs?
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #265 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2005 Locatie: assen Leeftijd: 36
|
beetje iritant is er weer iets gepost in topic nieuwtjes word er weer geluld over die mega k.t t2r komt er nog iemand met een nieuwtje waar dit topic voor bedoeld is of wat. wie de t2r wel intresant vindt maak eve een t2r topic
__________________ offroad> TeamC T2team evo/tc04pro/,agama a8evo2011 /speedpasion gt2pro blue edition/miniz-z mr02,03 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |