![]() |
| | #2731 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
Solaris komt met nieuwe velgen. Zijn te krijgen in het wit en het zwart. De schijven zijn er appart op te zitten en worden mee geleverd. De schijven worden met 3 1,5mm schroeven vast gezet. ![]() ![]() Meer info over de banden op Solaris Racing Products
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #2732 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #2734 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
rear-motor: heb her er met een kenner over gehad ... de mid-motors slaan helemaal niet aan in de USA. Misschien een bewuste keuze van Tamiya om met zijn nieuw model op de klassieke weg te blijven ... Want, let's be honest, van zodra dat ding uitkomt, gaat dat ding IMHO verkopen gelijk gek aan al die Tamiya-fans, ... midmotor of niet.
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #2735 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
en i.v.m. die Solaris-velgen ... Vanwaar de idee ... wat is het nu van die apart te monteren schijven? Enige voordeel dat ik zie is dat je dan kiezen tussen een soepele of een heel stijve velg. .. of ben'k mis?
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #2736 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
De schijven kun je er op schroeven maar maken de velgen niet stijver. Dan kan de lucht stroom er langs af. weet niet of het echt uit maakt. Maar waarom het precies is gedaan weet ik niet. Denk voor koeling indoor. Zou anders niet weten dan misschien voor het uiterlijk. ik vind ze er wel goed uit zien. maarja dat is weer persoonlijk.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #2737 (permalink) |
|
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #2739 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2005 Locatie: assen Leeftijd: 36
|
wat zijn de voordelen van een mid motor? en daarbij de nadelen van een rear motor
__________________ offroad> TeamC T2team evo/tc04pro/,agama a8evo2011 /speedpasion gt2pro blue edition/miniz-z mr02,03 |
| | |
| | #2740 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Ik vind het wel weer gaaf ding zo op het eerste gezicht. Het is alweer een tijdje geleden dat Tamiya met een TRF 2wd buggy kwam. De laatste (en meteen de eerste meen ik) was de TRF211X ergens in 2003 als ik me niet vergis en op basis van de Dyna Storm... De inmiddels wel "vintage" te noemen TRF211X... ![]() Ben benieuwd wat er onder de kap zit... Voor de plaatsing van de motor? Zal mij jeuken, ik ben van de oude stempel waar elke 2wd de motor aan de achterkant had...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #2742 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
| Citaat:
| |
| | |
| | #2743 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| | |
| | #2744 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2007 Leeftijd: 33
|
Even een kopietje van de website van Durango. Ziet er uit als een B44 killer. The R spec of DEX410 will be released end of April (earliest) ; the DEX410R will have a street price of US$350, €230 and £210 (these prices all exclude local sales taxes/VAT) ![]() The DEX410R shares the same Team Durango DNA, performance and innovation of the DEX410, but with a more ‘regular’ spec. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |