![]() |
| | #2821 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Is al leverbaar, zijn er al een paar die hem hebben zelfs... Gewoon even het bestelnummer zoeken en bij een winkel laten bestellen...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #2826 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 30
| Citaat:
__________________ Pro10: Trinity Evolution 10, World GT: HPI RS10G | |
| | |
| | #2827 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2008
|
Tweak schroeven die je met de hand kunt verdraaien. Soms kan het zo makkelijk zijn Zo te zien moet de motor vastgezet worden met 2 gaten die naast elkaar zitten in de motor (van de 6). Zo te zien dus alleen maar brushless mogenlijk, en dan toch nog gaten voor cellen ;-( Erg leuk om te zien dat er zoveel te doen is omtrend 1:12 ! |
| | |
| | #2829 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
friit, ik weet niet af je het al door hebt maar er is een paar dagen een traxxas rally VXL topic.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #2830 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2010
|
Hey, Ik heb een Traxxas e revo heb alleen even een vraag kan iemand mij helpen. Ik heb hem al gereset maar hij blijf ongecontroleerd rijden. batterijen in transmitter zijn vol. accu's zijn vol instellingen staan in mijn idee goed. als ik hem aan zet doet de transmitter niet wat ik wil de wagen blijft ongecontroleerd rijden. Heb de handleiding al gelezen maar ik kom er niet uit kan iemand mij helpen. alvast bedankt. |
| | |
| | #2835 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 42
|
Ik ben bezig wat onderdelen te laten maken voor onze Tamiya 416 drive train. ![]() ![]() deze zijn van Speedtech maar al een tijd uitverkocht. hoe meer ik er kan laten maken hoe voordeliger. Voor de duidelijkheid, het zijn spool outdrives van staal waar je de "blades "in kan gebruken, dan kun je de slijtende blades steeds vervangen. Stuur even een PB als je ook interesse hebt. Met de prijs probeer ik tussen de 15 en de 22 euro uit te komen. Ik ga er niet aan verdienen, wie wil kan mee doen graag of niet. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |