![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ik denk dat die MT iets duurder is. Dubbele Shocktower, 2x zoveel olie shocks, grotere banden. Ik gok em op 140 euro barebone, en 220 euro met powerpack. Dit is de micro truck waar ik op aan et wachten ben. Volgens mij is dat een mega leuk speeltje met een dikke mamba brushless erin.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
| Citaat:
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution | ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
tjeuh! die M18MT is vetjes....... alleen waarom nou zon escalade erop!!! naja tis beter dan zon hummer todbak!
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #19 (permalink) | |||
| Guest
| Citaat:
Dan bespaar ik liever dat geklooi ermee dan koop ik liever zo'n ding. Edit door erik: subtiele verandering in taalgebruik. | |||
|
| | #20 (permalink) | |||
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
| Citaat:
En ik zie het probleem van een punttang niet? als je gewoon secuur bent beschadig je je ball grippa's niet. Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux | |||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Ben je dat ook altijd?
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2005
|
Neem een kruiskop-schroevendraaier van het juiste formaat, zet deze met de zijkant van de tip tegen de ballcap aan, en draai de schroevendraaier rond, en hij popt er af, zo kan het ook bij gebrek aan goed gereedschap. Overingens bestaat een ballcap-remover al geruime tijd, alleen de kleur en uitvoering is nieuw voor mij. Daarbij komt wanneer je een [goedkope, evt zelfbouw] kunstoffen uitvoering heb, is deze minder beschadigend aan de ball-joint, dan wanneer je een metalen uitvoering hier op los laat. Maar zoals het zo vaak is gesteld met rc gereedschap, is het zwaar betaalde blinggehalte voornamer, dan hetzelfde gereedschap voor de helft van het geld, en soms nog een betere kwaliteit, bij de lokale bouwmarkt vandaan. m.vr.gr. Per. |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
| Citaat:
Back Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2005 Locatie: Amsterdam
|
__________________ www.rctouring.eu | Speed Passion | Fantom Racing | Tamiya TRF416 | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Guest
|
de nitro staat op de site zelf www.teamxray.com ook op deze site http://www.gdesigns.nl/rcmodelracing/ en hij is nog niet eens uit hij komt pas met kerstmis uit. greetz florian |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |