![]() |
| | #421 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 maart 2004
| Citaat:
Ik ben nog geen 1 lader tegengekomen die je moest updaten, behalve de Spintec dus. | |
| | |
| | #422 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2003 Locatie: Den Haag
|
Ik vind het juist een voordeel. Laten we als voorbeeld de Orion Advantage nemen. Deze lader kan door de software niet meer dan 5400mah laden. Ik denk dat over een niet al te lange tijd accu's meer dan 5400mah gaan accepteren tijdens het laden, aangezien sommige IB4200's al over de 5000mah gaan. Als je dan je accu in een keer vol wilt hebben moet je een nieuwe lader kopen. Daarnaast heeft Orion kort nadat de advantage uit kwam de carbon versie uitgebracht. Deze lader kan wel lipo laden, dat is niks anders dan een kleine software update. Alleen als je het ook wilde hebben moest je wel alleen "even" een nieuwe lader kopen. Daarom heb ik liever een lader waarvan ik de software kan updaten Foutloze software bestaat ook niet, maar het kan wel steeds verbeterd worden.
__________________ Gr. Steven |
| | |
| | #423 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
IB cellen die meer dan 5000 oppikken snap ik niet.... hoe kan dat? is dat iets wat de spintec aangeeft? of de orion lader? dat zou mij eerder zegen dat: - de cellen niet afslaan en veel te lang doorgaan en dus lekker warm zouden worden, en de lader 'denkt' dat er zoveel ingaat - IB heeft een typefout gemaakt in het nummer 4200, had wat anders moeten staan. verwacht ik niet - de lader niet helemaal goed is. ik heb zelf af en toe dat er 4400 ofzo ingaat... tja.. maar zo'n groot verschil lijkt me toch niet correct. (voordat iemand zich aangesproken zou voelen, niet doen, is gewoon hardop denken van mij)
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #425 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2006 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 21
| Citaat:
Wel benieuwd wat accu's met een lage weestand dan doen Rob.
__________________ || TAMIYA || | |
| | |
| | #428 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
| Citaat:
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT | |
| | |
| | #430 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 december 2003 Locatie: Den Haag
| Citaat:
__________________ Gr. Steven | |
| | |
| | #431 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2005 Locatie: Schiedam
|
Het zit hem ook in de "teller" die de lader gebruikt: mijn packs laden op de Robitronic Overloader 'slechts' 4200, op een Spintec gaan dezelfde packs ( met dezelfde ontlaad-methode) over de 4900. Het is dus niet te vergelijken.
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...1-xray-t3.html |
| | |
| | #432 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Nuenen Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com | |
| | |
| | #433 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Tags verwijderd door Jaap; alleen foto's quoten als het echt nodig is. | |
|
| | #434 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 maart 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #435 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
ik had het zelfde probleem met die oude millennium lader maar het is niet zo dat ze dan vol zitte ofzo hoor.. als je m dan nog een x aan zet gaat er weer 1200 ofzo in.. | ||
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |