![]() |
| | #46 (permalink) |
| Guest
|
hey ik heb nu zo'n ventielator op mijn motor zitten en het werkt wel aardig maar in het begin werd de ven net zo warm als de motor maar dat kwam daar de stiker die er op geplakt zit die drukt tegen het asje aan ik heb de stiker er maar af gehaalt er kan nu wel stof in komen maar daar maak ik me niet zo druk om peter |
|
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Neoblader: MaXX Cellrated Rc Freak: Jij snapt em. :P Enne, is zon ventilator nou alleen voor onroad? Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat die dingen bestand zijn tegen et gehos en gebok van bijvoorbeeld mijn zand buggy. :P Ik heb wel es iets gaafs gezien, dat was een ventilatortje die IN de motor gebouwd zat rechtstreeks op de as. Dat werkt denk ik een bak beter dan zon CPU cooler dr op bouten.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
De ventilator van 3Racing "zuigt" als het ware de wamre lucht uit je motor, deze warme lucht wordt dan afgevoord door de rijwind... En een ventilator op je motor as werkt voor geen meter omdat je motor huis in de lengte straal zo goed als dicht is, de lucht gaat er dus rap weg omheen.. Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: België Leeftijd: 24
| Citaat:
staat onder de auto. Om de wielen van de grond te houden Volgens mij zit er geen accu in. Maar die wagen lijkt me wel verd*md breed... Niet? | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
IS gewoon een Losi JXS (als ik mij niet vergis) 1:10 Touring wagen. Is niet breder dan 190mm Wel geinig dat groen.. Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Denk gewoon gezichtsbedrog omdat het midden vrij breed is. Verder vind ik hem niet breder als een andere tourwagen.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: België Leeftijd: 24
| Citaat:
gaat werken @ Pasqual: eigelijk kijk ik niet naar de breedte van de wielen (190mm), maar ik bedoelde dus idd de wagen zelf (bodemplaat) | |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik zie niks. :P Maar dat komt vast omdat ik dat autotjes spul niet zo goed ken allemaal. Is er ook nog iets nieuws dat kan vliegen? :P Tis tot nu toe bijna allemaal autotjes prut.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |