![]() |
| | #1111 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 23
|
@Furious Jay: Sanwa heeft ook leuke zenders Die EP4200-cellen waren al niet goed van wat ik ervan gehoord heb: weinig capaciteit, snel stuk,... ik hoop dat het nu beter is.
__________________ http://www.speedpassion.net/ - http://atomic-carbon.gforceimages.net/ - http://www.alienpower.net/ |
| | |
| | #1112 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
| Klopt, Sanwa heeft ook erg mooi en goed spul... Was ik even vergeten... Voor wat ik gehoord heb recentelijk zijn er maar zeer weinig cellen die lang heel blijven... Hoop zeker dat er weer eens een echt betrouwbare cel komt. Voor Stock gebruik meen ik dat nu de LRP VTEC4200 FT eigenlijk de meest geschikte cel is... Voor de rest zie ik steeds meer mensen terug gaan naar GP (GP4600). Die houden zich in de modified redelijk stabiel nu... Greetz, Joost.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1113 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
| Nieuw TraxxasE-Maxx Traxxas laat een nieuw model uitkomen van de E-Maxx De nieuwe E-Maxx is gebaseerd op het Revo 3,3 chassis en is 3cm langer als het vorige chassis Verder zitten er nu 2 waterdichte servo's voor het stuur in, eigelijk is alles waterdicht gemaakt Hier een lijst met de vernieuwde onderdelen: Weather-sealed electronics Waterproof servos 4-Channel micro receiver All-new single speed transmission (2-Speed optional) Revo®-Spec sealed pivot ball suspension Revo®-Spec sealed differentials Revo®-Spec sealed outer and center driveshafts All-new, low-CG chassis design Stronger chassis braces New transmission skid plate Scaleable battery compartments Snap-lock battery hold downs Dual-servo steering system Integrated servo saver Hex hardware throughout 3.8" mirror chrome twin-spoke wheels 3.8" Maxx® chevron tires Het mooie is dat deze auto meteen klaar is voor borstelloze motoren, Traxxas heeft dat getest doormiddel van 2 Velineon VXL-3s power motoren er in te hangen ![]() ![]() ![]() BRON: Traxxas
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #1114 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2004 Locatie: Zevenhuizen, Groningen
|
Nog even over de Tamiya 416, ik bekijk net de site van Tamiya(.com) en zie daar 2 plaatjes van de 416, namelijk: ![]() ![]() Hier zie je het korte topdeck zoals dat ook is bij de MRE versie. Maar als je nu de plaatjes pakt die Chris heeft gepost: ![]() ![]() ![]() Zie je een totaal ander topdeck, motorsteun, bulkheads etc. Is de 416 op de foto's van Chris het aller nieuwste type? en is Tamiya.com fout? of zit het anders
__________________ Xray T2 009 - GM Genius 120 - Futaba 9550 low profile - more to come |
| | |
| | #1116 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2004 Locatie: Zevenhuizen, Groningen
|
Dan staan hier Tamiya.com dus de verkeerde foto's
__________________ Xray T2 009 - GM Genius 120 - Futaba 9550 low profile - more to come |
| | |
| | #1119 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #1121 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Inmiddels wat meer informatie over de Novak Sensored Brushless set voor de 1/18 modellen beschikbaar. http://www.teamnovak.com/products/br...cro/index.html Nu even kijken of de regelaar in de auto past.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #1122 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Damn... net twee mamba's besteld dit weekend.. Iemand een mamba 5400 of 6800 kopen in januari ?
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #1123 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Waregem (Belgie) Leeftijd: 48
|
Corally brengt na jaren van weg terug een Pro 10 uit : http://www.rcworld.ch/neueprojekte.asp?id=5175 Hier en daar komt ook de 1/12 terug op , zo'n 24 jaar terug begon ik met deze klasse waar we dan ook massa's déélnemers zagen op de verschillende circuits in Belgie en Nederland. Wie wéét een nieuwe opmars daar voor sommige DTM te duur wordt of te moeilijk om af te stellen.
__________________ GENS ACE RACING : XRAY T3 2012 - Tamiya rc cars. |
| | |
| | #1124 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
| Als de PRO10 klasse terug komt in NL dan stap ik over... Geweldige klasse is/was dat... Die foto's van de Corally Pro10 zien er best goed uit, veel onderdelen van de SP12X. Eigenlijk alleen maar een andere chassisplaat en andere achterwielhubs... NICE!!!
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |