![]() |
| | #1277 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
Welke 3de auto moet dit dan zijn? Welk merk? Ik weet wel dat Cross met een nieuwe F1 Fire force is uitgekomen. BMI is bezig met de db10r 200mm pro10 en nog wat onbekende merken als darkside en hyperdrive (ietwat onbekend voor mij in ieder geval) zijn allemaal bezig met een 200 mm versie.
|
| | |
| | #1279 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Nee, Corally was de eerste met een nieuwe Pro10... Hyperdrive is ook een merk van "the good old days..." Die stamt uit de tijd van de oudere Pro10's als de Asso 10L, Bolink en TRC die een 20 jaar terug dé modellen bouwden... BMI draait ook al een hele tijd mee en was ook alweer actief in de 1/12 dus verbaast me niks dat die ook met een Pro10 komen. Verrassend wel dat de meeste 200mm breed zijn en niet de traditionele 235mm wat de Corally en de CRC (met optiekit) wel zijn. JK.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever Laatst gewijzigd door Joost K.; 4 februari 2008 om 23:14 |
| | |
| | #1280 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
ja inderdaad ietwat vreemd. Maar waarschijnlijk zullen ze allemaal wel uitkomen met een 235 mm add on pakket. Met 200 mm heb je wel wat meer op schaal uitziende kappen dan de 235mm. Voor mij maakt het niet zo veel uit 200 of 235 mm, als er maar wedstrijden gehouden worden. Dat zou voor mij het belangrijkste zijn.
|
| | |
| | #1281 (permalink) |
|
Gewoon rustig afwachten, de klasse komt vanzelf wel. Ondertussen gewoon een Pro10 kopen/bouwen en lekker ermee gaan rijden, kan nooit kwaad... JK.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1282 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Ik las vandaag dat ze gaan komen met een budgetversie ervan. Ben benieuwd wat die gaat kosten, misschien dat mensen een goedkopere kit wel aanschaffen om eens te proberen of het bevalt...
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... |
| | |
| | #1283 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2007
| Citaat:
__________________ Pro-Match Racing - Nobody does it better!www.ProMatchRacing.com TOP Racing - Tokyo hobbies Optional Parts www.top-racing.jp | |
| | |
| | #1284 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Zou dit de Serpent 1:12 zijn? Dit is een gozer die naast Bart aan de Serpent tafel zit op de Snowbirds… Te zien is een Associated front end, met teflon draagarmen en hubs, Associated antenne houder, Een Associated T-bar En Associated Diff-onderdelen. Maar die achterkant komt me ook bekend voor… Of vergis ik me nu? Groet Robert PS: Hij vindt het wel leuk…
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux Laatst gewijzigd door Rogier; 5 februari 2008 om 22:02 Reden: Foto's verwijderd. Waren veel te groot van formaat, moet jij toch weten Robert.... |
| | |
| | #1287 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2005 Locatie: assen Leeftijd: 36
|
Zou dit de Serpent 1:12 zijn? Dit is een gozer die naast Bart aan de Serpent tafel zit op de Snowbirds…quote robert dat is marcus mobers als ik het goed heb aan zijn pit board te zien die rijd voor serpent idd maar ik denk dat dat nog een crc t force is of een mix dacht dat ie daar ook met de s400 reed maar dat weet ik niet zeker.
__________________ offroad> TeamC T2team evo/tc04pro/,agama a8evo2011 /speedpasion gt2pro blue edition/miniz-z mr02,03 |
| | |
| | #1288 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2005 Locatie: Schiedam
|
Dat is inderdaad een foto van de auto van Markus Mobers. [ Frans kijkt even naar zijn Carpet Ripper en dan weer naar de foto] Die auto komt inderdaad bekend voor
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...1-xray-t3.html |
| | |
| | #1289 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Ik ben zelf ook nog even na gaan vragen, en het geen hierboven gezegd wordt is waar, het is de auto van Markus, en ook zou Serpent naar verhaal met een hele andere enerverende constructie uitkomen. Ik blijf benieuwd naar die nieuwe telg van Serpent. Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux |
| | |
| | #1290 (permalink) | |
| Citaat:
Frans H. rijd hier ook mee... V-Dezign :: The Winning Design JK. p.s. Maak die foto's eens wat kleiner pik, mijn scherm begint te scheuren hier...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |