![]() |
| | #1397 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Heeft deze net als de TC5 ook metrische schroeven? Hij ziet er wel goed uit maar ze gebruiken gewoon een T-bar als optie en niet een Y-bar.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #1398 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Pasqual, Als je goed kijkt zijn het de zelfde schroefjes van de TC5, en die zijn metrisch. Een goede verbetering als je het mij vraagt! Tevens lijkt het op mijn beeldscherm toch echt, alsof er een knikje in de T-bar zit. Waardoor het dus meteen en Y-bar zou worden. Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux |
| | |
| | #1399 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
En wat voor schroeven, de auto is afgemonteerd met 12.9 boutjes en dat is zo een beetje de hoogste gradatie in stalen boutjes die er te krijgen is. Maakt toch niet uit bij mij. Alles zal toch wel weer titanium worden haha
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1400 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Dan vind ik hem nog steeds verrekte veel op een T-bar lijken :P Ook Asso zegt dat het T-plate/bar optie is. T ziet er zo uit
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #1401 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2005 Locatie: TIELEN ( belgie) Leeftijd: 42
|
je kan hem al bestellen als je wil; Associated Factory Team 12R5 Kit kostprijs; 296,99 doller. da wordt sparen mannen.
__________________ www.orra.be |
| | |
| | #1402 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dat is pre-order... | |
|
| | #1403 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Volgens de Associated site is hij pas in maart leverbaar dus idd een pre-order... JK.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #1404 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2005 Locatie: TIELEN ( belgie) Leeftijd: 42
|
aja, maar preoder= aan bestellen niet? Dan heb je wel bij de eerste die er één hebben.
__________________ www.orra.be |
| | |
| | #1405 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: België Leeftijd: 24
| Citaat:
het chassis bevestigd is. Maar volgens mij kan het zo wel beter scharnieren. Ook een leuk bumpertje dat er op zit. | |
| | |
| | #1406 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Nu even een "raar" nieuwtje. ![]() Citaat:
Meerdere mensen proberen er naar te gissen wat het is, en wat het doet. als ik het zo lees denk ik er het volgende over. Het lijkt op een draadloze energie voorziening in je auto. het zou dus de accu helemaal, of gedeeltelijk overbodig maken. De energie voorziening voor de auto zou dus draadloos verzonden worden. Zoals het bijvoorbeeld bij elektrische tandenborstels gaat. Geen draadje toch opladen. Zelf denk ik dan aan het Re-peaken van de cellen, want hoog vermogen leveren zal het ding niet kunnen. Ze hebben het immers over het "overbodig maken" van top accu's. en "the wireless power". Wat denken jullie hierover? Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux Laatst gewijzigd door Robert K; 18 februari 2008 om 12:02 | |
| | |
| | #1408 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2006 Locatie: Rotterdam
|
Misschien een ESC met ingebouwde 2,4GHZ ontvanger? Een draadloze energie voorziening om een RC-auto te kunnen laten rijden lijkt me voorlopig nog toekomst muziek. (Volgens die reclame was het voorlopig alleen landelijke dekking, dus hoe doe je dat als je in het buitenland wilt rijden
__________________ Michael Lepelaar | MBC de sluis | Tamiya TRF417 | Tekin | KoPropo | On-point 1:12 Organisatie DTC2012 | Kom een lekker stukje rijden bij de Dutch Tamiya Challenge 2012! |
| | |
| | #1410 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2006 Leeftijd: 21
|
Ik had gehoord dat philips hier ook mee bezig was, en denk dat die een nét wat groter budged hebben. En hen is hen ook nog niet gelukt... Lijkt me dus een sterk verhaal.
__________________ TA-05 - TT01 - Micro-T - PicooZ - Walkera DF04 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |