![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #421 (permalink) | ||
| Lid sinds: 22 januari 2005
| Citaat:
Citaat:
__________________ m.vr.gr. Per. | ||
| | |
| | #422 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2005
|
Ongeveer 3 jaar geleden starten ik op eigen initiatief, op het MBF dit promodraadje tbv de rcrallycup, en heb dit met veel plezier en overtuiging al die tijd onderhouden, maar aan alles komt kennelijk een eind. Onlangs verscheen er parallel aan dit topic, nog een draadje van de rcrallycup, opgestart door een nieuwkomer binnen de organisatie van de rallycup, de reden hiervoor is mijn onbekend daar ik geen onderdeel uitmaak van de organisatie, ook heeft hij niet de behoefte gehad en genomen, om mij daarvan op de hoogte te stellen, met wat kennelijk het nieuwe concept van promoten is? Ik vind dat hij daarmee de fatsoenregels in mijn richting heeft overschreden, en hiermee kan ik mijzelf niet verenigen. Door dit pad te kiezen, vind ik ook dat hij op eigen benen moet gaan staan, en wens hem daarmee veel succes, hierdoor is “dit draadje” overbodig geworden (2 over het zelfde onderwerp is teveel). Ik wil graag Ted en Jasper (organistoren van de rcrallycup) bedanken voor het vertrouwen in mij om dit promotopic tbv van hen te starten, en te onderhouden op een manier die mijzelf schikte. Dankzij het toespelen van hun inside informatie, kon ik vaak als eerste de lezers uptodate info verschaffen. Ook wil onze huisfotograaf Randall en vele andere bedanken voor het gebruik mogen maken van mooie actie foto’s of filmpjes om dit topic wat te pimpen, en daarmee mijn publicaties kracht bij te zetten. Zo ook iedereen die mij afgelopen jaren info verschaften over uiteenlopende zaken die op enigerlei wijze te maken hadden met de rallycup, ik hoop dat ik daarbij niemand vergeten ben. Als topicstarter en onderhouder van dit topic, wil gaarne een moderator van het MBF verzoeken dit topic te sluiten (ik heb inmiddels de organisatie van de rcrallycup op de hoogte gesteld van mijn voornemen), ten eerste: om verwarring in de nabije toekomst te voorkomen, en ten tweede: om misbruik tegen te gaan, of een eventuele vijandige overname!!
__________________ m.vr.gr. Per. |
| | |
| | #423 (permalink) |
| Lid sinds: 14 december 2008 Leeftijd: 45
|
Dit is voor mij als een donderslag bij heldere hemel...van een vijandige overname is helemaal geen sprake. De organisatie heeft mij verzocht om het op het forum te zetten. Zij hadden daar met jou over moeten communiceren. Ik vind dat iedereen gewoon zijn zegje moet kunnen doen. Ik ben niet door de organisatoren op de hoogte gesteld van het schijnbare feit dat jij dit alleen doet. Jij mag van mij de informatie op het forum zetten maar alleen als de organisatie, waar ik idd sinds enkele maanden deel van uit maak, uniform zijn over de regels e.d. dit om onduidelijkheden te voorkomen..
__________________ RCWRC PBS Industries Vitisadvies.nl ProVolt RaCing |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |