![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 januari 2005
| Citaat:
Afgelopen wedstrijd hebben wij het “welkoms gehalte” bij de MVB, ons goed laten smaken, en na afloop mocht iedere deelnemer een “stukje van het circuit” mee naar huis nemen, net zoals voorgaande jaren :P . Gisterenavond laat heb ik nog even gauw mijn truck van de meeste modder ontdaan, en gedeeltelijk gedemonteerd om alle lagers even goed in de WD40 te spuiten [2 lagers stonden al vast], zodat ik het groot onderhoud nog even uit kan stellen, totdat ik wat meer tijd heb. Voor diegene die nu nog niet zijn lagers heeft ingespoten, vrees ik het ergste ![]() ![]()
__________________ m.vr.gr. Per. | |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
Komende zaterdag gaan we de baan van bladeren ontdoen en dan ga ik mijn auto testen. Jep een thuis wedstrijd voor mij. Vind wel dat ik als ik de baan heb schoongemaakt dat ik wat verder naar voren mag staan. dacht aan de 1ste plaats heb daar dan de zaterdag als ik mij niet verslaap hard voor gewerkt
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #123 (permalink) |
|
Uhhhh, de baan schoonvegen, hallo het is de rallycup, daar horen “natuurlijke hindernissen” in te liggen, je ga toch ook niet het “water glad strijken” voor dat je “wild water” gaat varen
__________________ m.vr.gr. Per. |
| | |
| | #124 (permalink) |
|
uhm ja maar als wij de bladeren niet van de baan halen dan kun je alleen nog met die mod dingen rijden heb het al met mijn rally geprobeert maar die kwam er niet doorheen vandaar
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #125 (permalink) | |
| Citaat:
Inmidddels is het verslag van de 2de rallycup wedstrijd verreden bij de altijd gastvrije offroadclub de MVB, neergeschreven op de rallycup site!
__________________ m.vr.gr. Per. | |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Lid sinds: 1 februari 2006 Leeftijd: 40
|
Afgelopen zondag weer een race gereden. Geen blubber deze keer maar een natte baan in Eindhoven. Met mijn 2wd truck was het erg moeilijk om niet te spinnen, maar at is wel leuk rijden! Zeker als er een E-maxx op je hielen zit. ha ha Heeft iemand wat tips voor mij over welke banden het goed doen in Arendonk? Jasper |
| | |
| | #129 (permalink) |
|
Ben 4e geworden net buiten het podium maar ben er tog blij mee
| | |
| | #132 (permalink) |
|
wanneer komen de foto's en het verslag van de rally bij erce online? heb me al weer ingeschreven voor de volgende race. was de eerste.
| | |
| | #133 (permalink) | ||
| Citaat:
Er zijn foto’s genomen en gefilmd, van de/een fotograaf heb ik de toezegging gekregen dat als zijn site aangemaakt is [was in opbouw], dan zou hij mij hierover informeren en dan ben je “bijna” de eerste die het weet. Het filmmateriaal komt op een speciale DVD te staan die aan het eind van het seizoen wordt aangeboden [geen idee wat hij kost] zo is het in elk geval in voorgaande jaren zo gegaan [misschien zijn ze nog wel te koop???]. Ik zelf heb nog wat “still’s” genomen in de pits [mijn digitale fotocamera kan vooralsnog geen actiefoto’s nemen] hier probeer ik later nog wel eens een verhaaltje uit te wringen, voor in dit topic. Citaat:
__________________ m.vr.gr. Per. | ||
| | |
| | #134 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2005 Locatie: Puttershoek Leeftijd: 39
|
Emile, Per, Het verslag zal een dezer dagen geplaatst worden. Ik had een creatieve bui en heb het verslag klaar en ter conrole bij Ted liggen. Het blijft iets wat tussen alle dagelijkse werkzaamheden door gedaan moet worden en wat extra hulp is en blijft welkom. Groeten Jasper |
| | |
| | #135 (permalink) |
|
het is emiel Ik ben niet zo'n goede verhalen schrijver. Als ik een verslag over de rallycup maak dan gaat het voornamelijk over dat andere voor mij reden en niet mij voorbij lieten en op mij wachte. mooi een dvd met hoochte punten van mij de rallycup ik verheug mij er nu al op o een monteur heb ik nog niet gevonden om mee te gaan maar degene die ik had bij erce wil ik houden. ben niet uitgevallen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |