![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #271 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
regen viel gelukkig mee. auto ging goed maarja moet je in de kwallie wel een volle accu er in doen en in de finales niet de peg hebben dat de auto de finish niet haald. maar ondanks dat wel de snelste ronde en een hoop lol gehad. eind maart weer bij erce maar dan denk met een unlimited.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #272 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2005 Leeftijd: 45
|
Hallo Kinderen Ik heb weer wat foto's voor jullie opgeplaats Picasa Web Albums - Randall - Rallycup 3de ... Hoop dat jullie blij er mee zijn. Mvg Randall
__________________ Mvg. Randall |
| | |
| | #273 (permalink) |
|
Ik zie er goed uit en de ander foto's ook randall.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #274 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
En dan ook van mijn kant wat plaatjes. Was wel eens een keer leuk om te zien! Het weer was donker, vooral tijdens de laatste finale van de modclods. Fotografisch gezien een grote uitdaging, sluitertijd voor goede acties werd lastig. Desalniettemin, een voorproefje met mijn persoonlijke toppers. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De volledige gallery staat HIER
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #275 (permalink) |
| Guest
|
Wat is ongeveer de snelheid in deze cup? Want ik heb hier nog een Wild Dagger van Tamiya staan waar ik ook eens iets mee zou willen doen. Maar dat ding komt qua snelheid niet vooruit. Me M03 gaat hem nog voorbij.Het liefts zou ik hem standaard willen houden maar daarom stel ik me vraag hier. |
|
| | #277 (permalink) | |
| Citaat:
normaal zijn de unlimiteds de snelste omdat die met snellere motoren rijden. Daarna de rally's en dan de modclods. Maar aangezien de regen kwam het op stuurmanskunsten aan boven snelheid. Nu waren de rally rijders het snelste. Ik heb zelfs de snelste tijd van de dag staan maar over het algemeen rjden ze in de unlimited met 19T en sneller. Ik reed er meestal met een 12T maar heb zelfs een keer met een 19T op 5 cellen mee gedaan en daar kon ik goed mee, mee komen. In de rally rijden ze met 27t motoren. reed in october met een streetracer en ben toen 2de geworden. motor maakt niet zo veel uit. modclod was dacht ik 17t. maar komende race bij erce eind maart begin april rij ik weer mee met de rally. heb nu een HPI pro2 en die omgebouwd naar een rally. Nu nog assen en een achter snaar en ik ben klaar. hopelijk win ik dan wel een keer.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. | |
| | |
| | #278 (permalink) |
|
| | |
| | #279 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2005 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 42
|
tja, wel een inkoppertje: Picasa Web Albums - Randall - Rallycup 3de ... |
| | |
| | #280 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Helaas heb ik hier niets aan(ik rij met een Wild Dagger van Tamiya met 2x 540 motor met MSC) of ik begrijp je totaal verkeerd | |
|
| | #281 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 september 2006 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ --Team Associated--Hot Bodies--Intellect--Novak--Castle Creations--LRP--MPX Easystar,Funjet & Fox BL | |
| | |
| | #282 (permalink) |
|
wou je hebt de mooiste avatar die ik ooit gezien heb.
| | |
| | #284 (permalink) |
|
we hebben je gemist
| | |
| | #285 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2006 Locatie: Noord Holland Leeftijd: 39
| Vooral de Rally auto's want daar ben ik liefhebber van. ![]() Ik had gehoopt dit jaat ook een keer mee te doen maar helaas vallen onze clubwestrijden op precies dezelfde zondagen Hopelijk kan ik er in het volgende rally seizoen een keer bij zijn.
__________________ Never drive faster than your guardian angel can fly! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |