![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2007 Locatie: Bovensmilde Leeftijd: 20
|
Electro is wel even wat makkelijker om te beginnen. Nitro zit een hoop gedoe bij (motor inlopen e.d.) Als ik jou was zou ik beginnen met een electro, heb zelf een kameraad die is begonnen met benzine maar dat beviel niet erg goed.
__________________ Snelheid is alles, remmen is angst |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juli 2007 Locatie: Geleen Leeftijd: 29
|
Een goedkope nitro geeft alleen maar problemen, ik heb er 2 gehad. de carson stormracer 2 en een andere waar ik het merk niet meer van weet. Deze dingen sloegen mij telkens af. Er werd mij dan ook aangeraden om in een hogere prijsklasse te gaan kijken, maar dit was het mij niet waard. Ik ben overgestapt naar electro (zoals ik ook begonnen ben in deze hobby) en dit bevalt mij toch veel beter. Brushless motortje erin en het doet niet onder aan een nitro.
__________________ E-REVO MMM 2200KV, MERV and Losi mini-t. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Krimpen aan den IJssel Leeftijd: 19
|
er is echt nix mis met een stormracer 2 hoor, die loopt als een zonnetje als je het afstellen onder de knie heb. alleen zijn het de nitro prijzen die mij als 15 jarige doen afschrikken. 25 euro voor een 2.5l blik tornado nitro brandstof gaat er echt heel snel doorheen. dus, als je het geld heb en er echt voor wilt gaan, mag dat natuurlijk altijd maar ik vind electro zelf nogsteeds het beginners model. ook kwa onderhoud enzo. Gr: amateur |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Ik ben begonnen met een Savage 25 Een TT-01 is een leuke auto, zeker (of mss zelfs: alleen) om mee te driften, maar of je hier echt extra geld wilt in gaan investeren is maar de vraag. Persoonlijk wil ik dit niet, veel beter wordt die er toch niet van, bij een eventuele verkoop heeft dit niet veel meerwaarde, en het kost je bakken geld (toch zeker als je ze lokaal aanschaft)
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |