![]() |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2004 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Hallo, De TF-5 kan zeker een 3,5 aan. Ik rij als Team rijder hier in Nederland en heb al meerdere malen met een LRP 3,5 gereden. Tot snelheden van 90km/h op Heemstede. Het is alleen wel van belang dat je het aluminium diff hebt en niet de standaard plastic. Groeten Stefan. |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juli 2007 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 19
| Citaat:
Ik heb nu zelf 5.5T LRP. Ik ben op zoek naar een nieuwe auto. Als ik een TF-5 koop, wat zal ik dan allemaal moeten vervangen. Mijn Max budget is 300 euro. Ik heb de elektronica al compleet Auto zelf 259,- euro En welke onderdelen nog meer? En hoe is het trouwens met de vertanding? Zijn er veel mogelijkheden met de vertanding ? En zijn de onderdelen makkelijk te krijgen? Gr, Rowan Laatst gewijzigd door r.row; 2 juli 2008 om 23:43 | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Een keer ergens goed opgeknald of zo... En daarna had je zeker last van dat stuur probleem. Ps mag eigenlijk niet gebeuren. Dus ik zou je servo saver eens checken want die zou dit moeten voorkomen. | |
|
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juli 2008 Leeftijd: 17
| Citaat:
Wouter | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2004 Locatie: woerden
|
Ik heb nog wel een snaar aangedreven TF-5 ( Stallion Shin ) te koop. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel via een pb'tje. Deze auto is meer geschikt voor het rijden met een 3,5 vanwege snaaraandrijving ipv as.
__________________ Team Kyosho | Team Orion |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2008
|
ik heb ook een hb cyclone S ik ga er een mamba max 6900 in leggen .... en dat kwa omwentelingen gelijk aan een 5.5 lrp setje... ik denk dat de auto dat best wel kan hebben ..
__________________ Wil degene die mijn fiets gejat heeft ook even mijn krantenwijk overnemen? - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| dodge, electro, kyosho, stratus, tf-5 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |