![]() |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Net even de 60A aangepast met een losse 2A bec en de fan op de interne bec. Dit geplaats in mijn montana 1:8 st op 4s lipo.... ging als een speer
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2008 Locatie: Bornem Belgie
|
op het forum Untitled [no, really!] is er iemand die met de 60A regelaar problemen heeft met hogere spanningen. knap dat jij hem 4s lipo laat overleven! ![]() Ik ben ook nog steeds heel tevreden, mijn losi Desert truck doet vrolijk wheelies met de 35A/9T combo |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Probleem is dat je op 6 cellen hem standaard kan gebruiken, bij meer een andere fan of de fan op de bec plaatsen. Regelaar kan volgens specs op een andere site tot 4s en dat lijkt te kloppen. Liposafe deed hij netjes op 4s.....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Guest
|
Zojuist even een testrit gemaakt, hij rijd erg lekker en zeer soepel, niks op aan te merken.. niet super snel, dus lekker bestuurbaar, dit klopt ook wel met 4300kv.. ben een 5700kv gewend en natuurlijk is hij een stukkie slomer, maar dit neemt niet weg dat voor dit geld het een super combo is tot nu toe.. wil namelijk niet vooruit lopen |
|
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 mei 2008 Locatie: Bornem Belgie
| Citaat:
| |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Vandaag ook weer gereden met de 60A en ik raakte ook even in een diepe plas. Alles drijf nat maar gewoon doorgaan! Acceleratie is echt top, veel wielspin op asfalt. Vergeleken met een savage met 3bak trok ik hem er met gemak uit en ook op top was het geen vergelijk. Die regelaar heeft ook niet 1 keer niet lekker opgepakt of gek gedaan. En het mooiste is dat hij gewoon koud blijft Dus ook in een 1:8 op 4s lipo is die regelaar gewoon mega goed.
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
| Citaat:
Verder leuk regelaartje, helemaal voor het geld. Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2007 Locatie: Bovensmilde Leeftijd: 20
|
Vanmiddag mijn EzRun setje gekregen na lang wachten,, Heb hem nu ingebouwd in mijn Associated TC5 (past mooi bji dat donkerblauw) Vanavond nog even rustig afstellen en dan morgen proefrijden
__________________ Snelheid is alles, remmen is angst |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ez power |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |