![]() |
| | #751 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2008 Locatie: Haarlem Leeftijd: 17
|
Het is niet gelukt met mijn motor te repareren. Heb er wat lijm op gedaan en weer terug gedaan maar hij draait nu heel stroef en als ik hem aansluit op mijn esc maakt hij piepjes. Valt dus denk ik niet meer te redden. Mocht er iemand anders nog interesse in hebben, stuur maar een pb.
|
| | |
| | #752 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Even een vraagje. Ik rijd met mijn ta05 met ezrun en lipo. Voltage cutoff heb iknop 3.2v gezet. Alleen kom ik met de programmeerkaart maar tot 9 functies, en kan ik de hoeveelheid cellen niet instellen. Neemt hij deze dan automatisch aan? Want ik durf zo eigenlijk niet te rijden. Bvd, Erik |
| | |
| | #753 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
je moet even de gebruiksaanwijzing bekijken hoeveel functies je kunt instellen. Ik rij zelf met een 35A en een 150A regelaar. Allebei de regelaars zijn in te stellen met hetzelfde kastje, alleen heeft de 35A niet alle functie dise de 150A wel heeft. Die missende functies zijn dan ook niet te zien op het kastje. Ik heb zelf de lippo cut-off trouwens op 3 volt staan.
__________________ flickr |
| | |
| | #754 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 42
| Citaat:
De handleiding is erg summier en hier en daar wat incompleet. De cut-off treshold zo hoog mogelijk zetten !!!!!! ( dat is gewoon beter voor je lipo's ) zo moet je kunnen rijden. Succes! Ik heb zelf afgelopen zondag indoor op tapijt gereden met de 17,5 turns set. zelfs een gear ratio van 3,2 ging nog goed. ( en dat is voor indoor wel erg extreem ) Op amcc reed ik er een rondje 15,5 seconden mee, dat is precies even snel als met 5 cellen en een 23 turns brushed motor. De motor werd 72 graden, wat nog net veilig is . | |
| | |
| | #755 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 28
| Citaat:
Tot de volgende wedstrijd.. | |
| | |
| | #756 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 oktober 2009 Locatie: Volkel Leeftijd: 30
| Citaat:
mijn ervaring met de ez-run is: ik rijd ook 1/8 truggy brushless, ik heb al vanalles uitgeprobeerd vanaf vorig jaar september, de novak, mgm compro, mamba monster max, nu al sinds juni de ez run 150 Amp en dit ding is ongelooflijk goed. Zelfs zonder de fan niks aan de hand, ben er zeer blij mee en dat voor 90 euro! is simpel weg ver uit de beste regelaar ooit. | |
| | |
| | #757 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2008 Locatie: Purmerend Leeftijd: 16
|
Vandaag mijn ezrun binnen gekregen. 9T Rijd erg goed. Lekker snel! Alleen als ik uit stand vol gas geef, dan hapert hij eerst en dan pas gaat hij voluit Hebben jullie een oplossing, of ligt het aan de accu? Ik rij met een 7.2 1600 mah nicd Niet echt indrukwekkend, maar dat was de enige accu met tamiya stekker die ik heb Binnenkort wil ik ook Turnigy's kopen 2S en 3S. mvg Bram
__________________ Brushless Firestorm + 3s lipo // Protech Helixx |
| | |
| | #762 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
| Citaat:
Heb je geen zwaardere accu's waarmee je kunt proberen?
__________________ | |
| | |
| | #764 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 28
| Citaat:
Hoi Bram, aangezien de EZrun sensorloos is kan hij ook wel eens wat haperen bij het aanlopen. Dit hoort min of meer een beetje bij een sensorloze motor. Op sommige regelaars kan je zoveel afstellen dat je het er uit krijgt. Bij mijn 17.5 met 60 ampere EZrun pakt hij ook niet direct super op. De 1e meters houd hij wat in en dan ineens schiet hij er vandoor. Ik rijd met Lipos dus dat is het probleem niet. Ook mijn GM genius 120 met Corally motor stottert wel eens bij het aanlopen. In de wedstrijd praktijk zul je er weinig last van hebben omdat de auto alleen op de startgrid stil staat. Daarna blijft hij altijd rollen en merk je er niks meer van. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ez power |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |