![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2008 Locatie: Bornem Belgie
|
Hoi allen, Terwijl ik wacht op de herstelling van CC heb ik een eZrun 9T combo gekocht: (sinds 2 weken beginnen ze op te duiken in shops ebay-honkong) ![]() linkje specs: HOBBYWING TECHNOLOGY Co., Ltd., Heeft er al iemand met dit combotje gereden? was heel erg goedkoop, 44eur + 12 euro verzendingskosten. De specs zeggen 35A continuous, dit lijkt me weinig om een 9T motortje te voeden, maar we zullen wel zien wat het geeft, want het zou zo goed rijden als een 13T brushed motortje, en ik kan toevallig goed vergelijken met mijn KALI 13T motortje... Als niemand hier ervaring mee heeft zal ik, als het toe komt, mijn ervaringen hier dan posten. (ik heb de 9T combo met 35A-190burst speedcontroller besteld) |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Is al betaalt met paypal ook, afwachten wanneer hij binnen komt Ik verwacht er geen wonderen van, maar een leuk tussendoortje en test. Naar mijn weten is het een van de goedkoopste brushless setjes out there dus eens vergelijken met de sidewinder 5700, mamba 6900, brushed Tamiya super stock TZ en KALI 13T. Ik verwacht prestaties tussen de super stock TZ en de kali (wat nog wel een groot performance gap is Wie weet is het DE revelatie van cheap brushless, kan ook 60eur verspild zijn... Als niemand eerste hand ervaringen hiermee heeft zal ik mijn ervaringen onmiddellijk posten | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik heb net de 18 en 60A regelaar besteld om te testen. Eens zien wat die doen.......
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ondertussen al enkele links op youtube gevonden. Hij lijkt toch niet teleur te stellen. Er zit blijkbaar wel wat power achter dit cheapo brushless setje... ![]() YouTube - eZRun Sport Brushless System YouTube - Tamiya DT-02MS test with Hobbywing brushless system-1 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Nog steeds nergens een deftige review van dit setje of speedcontroller te vinden.... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Bij die order zit ook een lipo die niet op voorraad is, duurt nog even dus...
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Overigens.... de duurdere versies van de hobbywing regelaars zijn IDENTIEK aan de Speedpassion Feigao en de Grandtourismo. Iets ander huisje en andere kleuren. Ook het regelkastje erbij is identiek met alleen een andere sticker erop..... Op het kastje wat is destijds had bij mijn GT stond zelfs Hobbywing....
|
|
| | #12 (permalink) |
|
zoiezo in de titel van de pagina al
| | |
| | #14 (permalink) |
| We kennen de prestaties van de eZrun nog niet, maar als je bereid bent stukken te vervangen dan kan de auto die motor zeker hebben, ben je niet bereid bent stukken te vervangen neem je dat risico beter niet...
|
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juni 2008 Leeftijd: 16
|
lagers zitten er al in, alleen ben ik benieuwd of mijn tandwielen het trekken, accu zal ik ook wel vervangen anders wordt het een 5 minuuten ritje en ik ben ook van plan de dempers te vervangen voor alu wat zou er verder vervangen moeten worden??? Rut
__________________ Tunen? hoezo? Pimpen dat is het nieuwe Tunen!
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ez power |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |