![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2008 Locatie: Drenthe
|
heb gisteren de motoren besteld en ze zijn vandaag met de post mee gegaan dus als de douane even een oogje dicht knipt heb ik ze denk ik vrijdag dus dan kan ik weer rijden moet toch nog tot vrijdag werken dus das niet zon probleem
|
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 36
| Citaat: Vanmiddag ff een set accu`s leeggetrokken,en hij is echt snel en sterk geworden,en de rijtijd verschild niets met orgineel ..En die motors uit USA hoop ik voor je dat die er echt met een week zijn,mijn ervaring is toch 2 weken met spul daarvandaan..
__________________ Hpi Savage X4,6 4 big shocks version. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Regelaar is er al een tijdje maar er waren BEC problemen mee... Er komt een v2 versie die helemaal verbeterd is en er komt een setje met een NEU motor. Kost 270 dollar Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Ikzelf wil voor de Novak gaan,dus als iemand die 2 retesnelle stofzuigermotors van Kershaw wil overnemen,laat maar horen..(werkend te zien,2 accu`s jong)
__________________ Hpi Savage X4,6 4 big shocks version. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Zonhoven (België) Leeftijd: 23
|
Ik heb in mijn e-savage (ongeveer hetzelfde als e-maxx) een gm genius 95 met turborix motor. Maar eigenlijk is dit gewoon TE snel, ja moet er niet aan denken om volgas te geven zonder zeker te weten dat er de eerstkomende 25 meter geen mogelijke obstakels zijn want die raak je zeker weten .... met een gevoelssnelheid van 250Km/h Ik ga nu (of heb nu) de regelaar er ook weer uitgehaald en gewoon terug stock gemaakt (maar er is alweer een andere regelaar onderweg Maar het is wel leuk, erg leuk ! |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Mooisnel zo`n Brushless dus
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Zonhoven (België) Leeftijd: 23
|
Jaja, het is erg snel. Ik gebruikte gewoon de originele spur en een 19T pinion dacht ik. Het is overigens wel aan te raden die tandwieltjes binnenin te vervangen want die krijgen serieus op hun donder |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2008 Locatie: Drenthe
|
nou nou het gaat weer lekker. Vrijdag de nieuwe motoren ed uit amerika, towehobbies, gekregen dus direct twee nieuwe motoren erin gezet. De oude waren echte kapt er zat geen koolborstel meer in haha. Vandaag even lekker aan het raggen geweest en ineens begint de auto slecht te sturen en naar een kant te trekken. Wat blijkt een van de yokes bij een aandrijfas achter kompleet verrot, schijnbaar komen er nog meer krachten op te staan met een sperrdiff. staat mij auto af te koelen komt er ineens rook uit beide accupacks. Ik snel ontkoppelt en accus in het zand gelegd. Beide accus bij de 7 de cel verbrand van 1 pack is zelfs de aansluiting losgebrand. Ik heb geen idee hoe dit komt of kan dit is nu in totaal het derde pack waarbij het gebeurd, het zijn packs van modelsport.co.uk 8,4V 4500 mAh met trx stekker. Morgen maar eens mailen hoe het kan dat die dingen on rook op gaan de vorige keer ging een cel midden in zomaar kapot ben dus niet echt te spreken over deze accus. Heb ze ook in de 3000 mAh uitvoering en hier geen last mee alleen zijn duidelijk minder sterk. Iemand nog een idee waar goede accus in nl te krijgen zijn die wel wat kunnen hebben? gr |
| | |
| | #27 (permalink) |
| VapexTech de nieuwe No.1 in oplaadbare batterijen Balen man!,maar hier heb ik de accu`s van (4300) en ik heb er geen problemen mee,en de service moet ook ok zijn.. Suk6!!
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2008 Leeftijd: 44
|
Ik heb wat antwoorden van Castle Creations mbt Mamba Monster Max set neergezet bij andere onderwerp: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...tml#post997074 |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2008 Leeftijd: 26
|
Ik ga toch maar een Novak HV Maxx 6,5t setje kopen Samen met een Spektrum DX-2.0 lijkt me het best een peppie setje (met 5000mah lipo's) Is het verstandig om direct een andere spur mee te bestellen? Pinions moeten sowieso vernieuwd worden. Wat raden jullie voor vertanding aan?
__________________ Traxxas E-Maxx - Dual KD Revolver 700 HO, TopCAD 5000Mah LiPo Status: Alive and kickin' |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2006 Locatie: oostvoorne
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless, e-maxx, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |