| | | | ||||
![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 17
| Citaat:
En dan over die motor, het maakt niet uit welke motor je erin doet, deze zorgt niet ervoor dat de auto opeens stil blijft staan omdat de LiPo 3,0 volt per cel heeft gehaald. Hier zorgt de regelaar namelijk voor. Op de regelaar kun je ook meestal instellen tot op hoeveel volt de LiPo ontladen mag worden. Let er wel op dat je deze LiPo accus ook met een LiPo lader + balancer laad! Als je nog meer vragen hebt, stel gerust | |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Hi ik heb onlangs een E-maxx gekocht , super ding met 2 x 5000 lipo trakpower ! Zou leuk zijn als er iemand in de buurt woont , of dat ik ergens naar toe kan waar meer E-maxx liefhebbers zijn. Laat even iets horen. Grz Laatst gewijzigd door ramondo; 4 september 2009 om 21:22 | |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb vandaag gereden met die kleine aan het strand. Rijdt perfect. Alleen ik hoor een raar geluid ( lager of zo ) vanuit het midden. Motoren gedemonteerd maar het komt volgens mij onder de 2 motoren vandaan. Misschien een vaker voorkomend probleem? In buurt ken ik niemand die ervaring heeft met een E-maxx of een winkel.... enne.... Ik moet ook die Lipo saver nog kopen. Ook zijn achteruit reageert niet perfect. grz Laatst gewijzigd door ramondo; 4 september 2009 om 21:23 | ||
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 35
|
wat is een raar geluid? Als het echt hoort kraken dan even de versnellingsbak open maken en kijken of er iets beschadigd is. Als je het alleen maar hoort fluiten dan is dat normaal. Door de versnellingsbak maakt de maxx wat meer lawaai dan bijvoorbeeld een brushless truggy...
__________________ -Nanda-Racing NRT-3 PRO custom brushless conversion, MMM, 2200kv 4s lipo. -HongNor scrt-10, MMP, Novak 4.5T 2s lipo |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
ik zou even kijken of er geen zand/steentjes in de gearbox is gekomen. (of in het spur, maar als het geluid er nog is terwijl de motoren er uit gehaald zijne r nog is, is het dat niet)
__________________ ERBE, E-Slayer, E-Maxx, MERV, Slash, Slash 4x4 PT, Mini LST2, MR-02i,LST2, TA03R-s, FF-01, L1, L2, L3 Supercross, FG Sportsline, LRP Crawler, Starjet, AMX Jet, Jungmeister |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2008 Leeftijd: 43
|
Ik had op mijn MMM E-maxx een 15/68 vertanding zitten. dat ging prima. Vorige week een 17 tands pinion erop gezet en dat gaat als een speer!. Backflips als je vol gas geeft. Ik moest echt even wennen aan de hoge snelheid. Motor kan het goed aan en wordt niet warmer dan 68 graden (73 graden is max temp.) Aanrader! Rob
__________________ Brushless E-maxx 3905 (Mamba Monster 2200KV)/E-maxx 3905 dual 700 HO V2/DX3S/E-sky Honey Bee FP |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless, e-maxx, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |