![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2009 Locatie: kerkrade Leeftijd: 38
|
bedankt voor de reactie m8 maar heb een probleem welke tandwiel is het precies wat ik nodig heb, ik weet dat de binnendiameter 2,3 mm is maar hoeveel tands?? en waar te verkrijgen? groeten Mek |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2005 Locatie: bellem ( belgie ) Leeftijd: 24
| MC Ronse - Modelbouw Dekeyser Deze zou het moeten zijn. 12T en de perfecte boring voor op de motoras.
__________________ Xray T3 : for real man Sponsored by mcmracing.be |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 15 september 2005 Locatie: Zeewolde Leeftijd: 48
|
Helaas heb ik net het zeeeerrr droevige nieuws ontvangen, dat Racing Paradise dicht is gegaan door de vergunningen. vind ik zeeeeeeeeer jammer . want het was een perfecte circuit en winkel met altijd zeer vriendelijke en behulpzame mensen die een inzet van 10000& hadden. ook hier werdt het weer door een gemeente moeilijk gemaakt om een circuit voor de RC sport op te zetten en te houden wens de heren van Racing Paradise heeeel veel sterkte en succes met het verdere verloop. en hoop van harte dat ze de mogelijkheid krijgen dat ze nog een keer terug komen. ( en misschien in een nog betere hoedanigheid, als dat nog mogelijk is. want het was een super geheel.) Mvg Hugo JH Keller Wedstrijdleider / Timekeeper |
| | |
| | #111 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 september 2005 Leeftijd: 48
| Citaat:
Met vriendelijke groet, Gladoor.
__________________ Hpi Baja 5B,Hobao GPX4,Traxxas Slash,CRC gen X10 mmm eigenlijk een hele winkel vol. | |
| | |
| | #112 (permalink) |
|
woon in kerkrade dus is een beetje ver weg haha ,maar bedankt voor de reacties zal hem iig gaan moeten bestellen gr roger Laatst gewijzigd door Mek; 19 februari 2009 om 07:49 |
| | |
| | #113 (permalink) | |
| Citaat:
is er nog meer aan de carisma wat ik gelijk moet aanpassen om problemen te voorkomen? en hoe stel de die slip in? Ik wil het in 1 keer goed doen haha en ook bij megadrom hadden ze de pinion niet. dus maar bestellen he groeten roger Laatst gewijzigd door Mek; 20 februari 2009 om 23:58 | |
| | |
| | #114 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2005 Locatie: bellem ( belgie ) Leeftijd: 24
|
Hi, Ik zal straks eens foto nemen van mijn cardan met krimpkous over. En de slipper mag je helemaal vast zetten. Greetz Wesley
__________________ Xray T3 : for real man Sponsored by mcmracing.be |
| | |
| | #115 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb gemerkt dat er ook speling zit in de steekas zit die het diffentieel in gaat moet daar ook krimpkous overheen? ![]() ![]() ![]() groeten roger
__________________ Tamiya TA-05, X-ray M18 ,Carisma GT14 pro. Corally assassin mini ,Corally rdx phi. hpi e-firestorm , mini-z. Laatst gewijzigd door Mek; 21 februari 2009 om 15:18 | |
| | |
| | #117 (permalink) |
| Lid sinds: 26 augustus 2008 Locatie: lierde(belgie) Leeftijd: 19
|
Hallo, Weet er iemand de gegevens van de motor INLINE 380. Er is alleen de spanning vermeld maar de stroom en al is niet gegeven weet iemand dat? Ik zou de carisma ombouwen om hem te laten rijden op zonnepanelen als GIP. grtz jonas |
| | |
| | #118 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #119 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2007 Locatie: AALST Leeftijd: 34
|
hoi zou in mijn carisma lipo's willen gebruiken. 2cell 7.4v, zijn er verschillende afmetingen onderling, ( zoals bij de 2/3 formaat en gewone formaat 1,2V NiMh cellen)? mvg Sven De clercq
__________________ NITRO: 1/8 Kyosho inferno GT2. (mclaren)ipanema evolva mod. XRAY NT1 09, RB .12 ELEKTRO:1/14 GT14pro,1/10 TC4 (all BL+ lipo), VRC met 10 tracks) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |