![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2008 Locatie: Westzaan, NH Leeftijd: 15
|
Hallo, Ik ben nieuw in de RC wereld hé ik wil eigenlijk klein beginnnen dus ik heb maar een radline fang gekocht maar, ik wil hem meer snelheid geven zijn er mogelijkheden? wat is de beste motor daarvoor, ik heb ongeveer 30 euro over en kan ik hem laten maken bij rcshoptwente? en zijn er ook eigenaren van radline fang? vertel wat meer informatie over als je wil ![]()
__________________ Robitronic Stinger EST-BL! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Robitronic Stinger EST-BL! | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
de fang is voor zover ik weet een nieuw model, en wordt tot nu toe alleen verkocht via een webwinkel. Het autootje zelf ken ik niet. Als je onderdelen etc nodig hebt, zit je dus voorlopig vast aan die webwinkel. Een sneller motortje kan altijd, als je weet welk type het is. Ik denk dat die modelbouwshop ook wel het een en ander zal hebben. Je moet wel rekening houden met een betere snelheids regelaar.
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| ![]()
__________________ Robitronic Stinger EST-BL! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
zoals ik al schreef: ik zou het echt niet weten. tis een vrij nieuw model. maar voor dat geld kun je ook even kijken bij conrad.
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 46
| Citaat:
Citaat:
groet, Eric | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
Kunt er een sneller motortje in zetten maar dan moet je ook de fet volgens mij vervangen. kijk hier eens. Q&A 1:24 Radline RC - AtomicMods.com
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| buggy, electrisch, radio control, radline |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |