| | | | ||||
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2007 Locatie: Amsterdam
|
Kom net deze draadjes tegen. Kennelijk is er een brushless 1/8 savage onderweg. Mooie concurrentie voor de brushless e-revo. SAVAGE FLUX HP HPI: Savage Flux on the way? 8th scale electric savage - RC-Monster Forums |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2007 Locatie: Amsterdam
|
en een video: Hpi Savage - HotweelerEbenheim - MyVideo |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2008 Locatie: Neerijse, België
|
Ja, idd zowizo is de e-revo leuker :P En hier in België gaan er zowizo wel meer mensen komen met een brushless savage en dan is het natuurlijk leuker om ze te ownen (jep, ik ben een gamer xD) met een e-revo! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Toch maar een revo veel mooiere techniek.
__________________ --Team Associated--Hot Bodies--Intellect--Novak--Castle Creations--LRP--MPX Easystar,Funjet & Fox BL | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Beide maken gebruik van de mamba monster, zowel de brushless e-revo, en de savage flux.... en volgens mij ook bijna exact dezelfde motor... Mijn keus zou wel voor de e-revo brushless zijn. In mijn geval vindt ik die persoonlijk wat mooier, en het ligt naar mijn gevoel war stabieler iop de weg. kan dat alleen niet concluderen mits ik de savage flux uit heb geprobeerd natuurlijk. Het is wel een bak met potentie... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 17
|
Heerlijk die trekkracht! Als ik zou moeten kiezen voor de E-Revo of Savage zou ik voor de Savage gaan, vind in het algemeen dat HPI onderdelen beter uitzien en ook stabieler zijn.. Wegligging: Traxxas is echt een anti-wegligging merk in mijn ogen.. Ook al zal de E-Revo beter presteren kwa wegligging omdat ie lager dan de Savage ligt.. HPI Zal wel flink wat geld verdienen met deze mooie truck, en ook nog eens 1/8 maat! - Patrick |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 20
|
Traxxas een 'anti-wegligging merk'? Ik ben benieuwd naar je logische redenering hierachter. Dus laat maar horen.
__________________ Grote uitverkoop!: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...oop-topic.html |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ Traxxas E-Maxx (39,7 km/u) , Traxxas Rustler VXL (84,1 km/u) , Traxxas E-Revo (--,- km/u) Acoms Technisport 2,4 GHz, Robbe PowerPeak Compact | |||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |