![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik ben bezig met het bouwen van mijn eerste electro-auto: Een Tamiya Swift 1600. Deze was echter niet geheel compleet (geven paard...). Tijdens de bouw ontdekte ik dat de knuckle-arms ontbraken. Gister wezen shoppen. De kunststof-onderdelen waren niet aanwezig, dus heb ik alu knuckle arms meegekregen voor een M04M. Deze zouden moeten passen. Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat deze alu delen niet in mijn kunststof c hubs passen. Als ik hier alu c hubs voor aanschaf moet het dan wel passen of moet ik gewoon andere knuckle arms hebben ? Alvast bedankt! een beginnende bouwer |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Je hebt de verkeerde. De C-hubs van de M03-M zijn kleiner als die van de andere M-Chassis. Deze in de link hier onder moet je hebben of je moet de de grotere C-hubs op de kop kunnen tikken. Vellrip, Tamiya M-03M F Parts (Upright) #51238 Spare parts for repair and maintenance. Replace worn out p
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2008 Locatie: Nederland, Maastricht Leeftijd: 19
Weblogartikelen: 1 |
Ik heb ook nog alle onderdelen voor een m03(m) liggen. Zeg me maar of je geintereseerd bent in een van de delen.
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Ik geef even aan welke je moet hebben andere voor een M-Chassis passen niet omdat ze te groot zijn. Ja die alu knuckle arms die zijn er, deze zitten namelijk standaard op de M-03R (Race versie van de M-03M) Deze zijn ook van het kleine formaat en passen zo op de M-03M. Onder andere Tamiya zelf heeft dit onderdeel en de andere merken vast ook wel. Je moet alleen even zorgen dat je de knuckle voor de M-03M hebt.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2008 Locatie: Nederland, Maastricht Leeftijd: 19
Weblogartikelen: 1 |
kogellagers of lagers ? Heb anders nog wel 8 kogelllagers voor je liggen
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| m03-m, swift, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |