![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2009 Locatie: Arnhem
| Citaat:
Hoi Arno, Heb je misschien een filmpje van je auto ergens online staan? Ben heel benieuwd. Truggies zijn meestal nitro als ik me niet vergis. Race jij (westrijden) tegen nitro's?
__________________ 1988 Kyosho Ultima, 1990 Tamiya Clodbuster, 1991 Kyosho Double Dare, 1996 Shumacher Storm, 2002 Traxxas E-Maxx, 2004 E-Maxx, 2007 E-Maxx maal 2, 2009 E-Revo Brushless Ed. | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2009 Leeftijd: 31
|
Klopt ik rij af en toe wedstrijden tussen de nitro's maar dit is voorlopig puur om de auto te testen. Er zullen straks apparte electro truggy wedstrijden gaan komen waaraan ik ga deelnemen. wel zo eerlijk ik heb hier de links..... (dit is geen officiele wedstrijd, maar een clubmeeting) kijk en huiver: YouTube - OT-BCP LOSI 8T Brushless deel 2.MPG 6S lipo YouTube - OT-BCP LOSI 8T Brushless deel 2.MPG 6S A123 YouTube - Arno's truggy killing a nitro @ 1:22m 6S123 gr Arno |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2009 Locatie: Arnhem
|
Lijkt me wel zo prettig een puur electro wedstrijd. Wat een lawaai in die hal! En het zal er ook wel strak staan van de uitlaatgassen ![]() Ik ben duidelijk geen nitro fan Wel cool dat stuk met dat duelletje. Electro kicks @$$.
__________________ 1988 Kyosho Ultima, 1990 Tamiya Clodbuster, 1991 Kyosho Double Dare, 1996 Shumacher Storm, 2002 Traxxas E-Maxx, 2004 E-Maxx, 2007 E-Maxx maal 2, 2009 E-Revo Brushless Ed. |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2009 Leeftijd: 31
|
we raken offtopic ik zal de links onder mijn eigen draadje plaatsen waarin ik de bouw van mijn auto nader beschrijf. link: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...n-fioroni.html |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless, e-revo, mamba, novak |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |