![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
| Hallo iedereen, ik heb een schroefje kwijt van mijn hbx bonzer. het schroefje ziet er zo uit: ![]() (klik erop om te vergroten) Maar mijn vraag is nu, Waar kan ik het schroefje bestellen? De afmetingen van het schroefje zijn: MB1X4 4x11.5mm 50585 Step screw Zo staat het in het boekje, Ik laat het ook zien in een handleiding: ![]() Dus, als je weet waar je deze schroef kunt bestellen. wil je dat dan hier melden? Groetjes, HBXBonzerfan |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Bij de winkel waar je de auto gekocht hebt ? Even een art. nr. opzoeken in je manual en even googlen, misschien komt er wat naar voren. Anders zal het een gewoon M3 schroefje worden met een busje. (ik neem aan dat de schroefdraad 3mm is) Waar is die eigenlijk voor, voor een demper ? Direct 1e hit in google: http://www.toysdreamworld.com/catalo...a33e3b60d2f103
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk Laatst gewijzigd door Roelof; 19 juli 2009 om 11:41 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
waarschijnlijk is het plastic stuurblokje waar je deze schroefjes in moet draaien nu ook niet goed meer. zeker als je dalijk zo'n zelfde schroefje besteld. die van tamiya hebben namelijk sowieso een ander soort schroefdraad. ik raad je aan om in ieder geval een klein beetje locktite op het schroefdraad te doen of wat nagellak. dan trillen die schroeven er niet zo makkelijk uit. let wel op dat er geen locktite of nagellak op het gladde gedeelte van de schroef komt. dan zal je auto namelijk minder makkelijk gaan sturen. geloof me als je met deze schroefjes gaat donderen dan blijft het iedere keer een terugkomend probleem |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
|
Ik heb dit probleem ook meerdere malen gehad. Wat ik gewoon had gedaan was in plaats een schroef er een bout en een moer op gezet met een veerringetje er tussen. Trilt niet los en werkt prima! Ik heb trouwens nog een chassis van de HBX bonzer die je wel kunt overkopen.
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| kopen, kwijt, schroefje |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |