![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Almelooo Leeftijd: 45
| Batterijnichten Roelof, het is batterijnichten. Ach ik rij allebei, net als jij trouwens Roelof, en beide heeft z'n charme, maar er stroomt toch echt 25% nitro door mijn aderen.
__________________ Team Kyosho - Ultimate Nitro Pro |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 juni 2009
| Citaat:
haahah jij snapt het roelof je zegt net een opgevoerde brommer veel herri en weinig snel heid lol dan heb je mijn brommer nog niet gezien
__________________ waarom moeilijk doen als het ook lastig kan | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Voorlopig is de 1:8 brandstof klasse nog de snelste officiele raceklasse maar de Pro-10 zit er niet ver meer van af. Sterker nog, een goede Pro-10 rijder zal een gemiddelde 1:8 clubracer zoek rijden. Maar ja, het voordeel van brandstof is naast het geluid en de geur ook de finales die langer kunnen duren door snelle pitsstops. Maar ja, je wilt brandstof en electro gaan rijden en het liefst ook al wedstrijden, zo heb ik er weinig gezien en het is denk ik ook goed om te zien dat die wil er is maar probeer niet te overdrijven. Als je jezelf omhoog wilt werken kan je het beste bij 1 klasse houden om alle aandacht daarop te vestigen. Ik heb zelf ook wel eens clubwedstrijden met 2 tot 3 verschillende klasses gereden maar de aandacht aan het materiaal gaat verloren omdat je alleen maar wilt rijden en met het alleen rijden kom je er niet want je moet ook de auto kunnen afstellen en tussen de kwalificaties door kleine veranderingen aan de setup maken voor meer winst bij de volgende kwalificatie.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
Heb met een Nitro gereden maar tijdens he rijden heb je niet zo'n last van het geluid. Auto rijd wel anders dan een electro. Auto reageerd iets minder direct dan een electro. De Fazer reageerd niet echt direct maar de NT1 waar ik mee reed lijkt meer op een electro. Heeft wel wat meer last van onder stuur maar kan ook aan de banden hebben gelegen. Electro is sneller inde bochten en onder in. Maar blijf een electro rijder.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Almelooo Leeftijd: 45
|
Van de AMCA website: ![]() De door TV Apeldoorn gemaakte opnames van de AMCA zullen uitgezonden worden op maandag 23 november 2009 !! De uitzending is te zien op de lokale tv-zender TV APELDOORN en is alleen via de kabel te ontvangen. Het is echter niet mogelijk de uitzendingen te volgen via het digitale aanbod, zoals Digitenne van KPN of het digitale kastje van UPC. Mensen die geen kabel aansluiting hebben of buiten ons uitzendbereik zitten kunnen de volgende dag na de uitzending via het internet alsnog naar de uitzending kijken via de website: RTV-APELDOORN.NL - Lokale radio & televisie voor Apeldoorn en omgeving.. De uitzendingen blijven nog een week lang op deze site te zien. De uitzending begint vanaf 18.00 uur na het Nieuwsmagazine en worden daarna de gehele avond om het hele uur herhaald!
__________________ Team Kyosho - Ultimate Nitro Pro |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Terwijl jij staat te prutsen met je sproeiertjes zeker edit: dit berichtje staat er een beetje bij als mosterd na de maaltijd. Dacht aan het einde van het draadje te zijn, bleek ik alleen aan het einde van de pagina te zijn.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 Laatst gewijzigd door bricks; 6 oktober 2009 om 06:41 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |