![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juni 2009
|
eey mensen ik was zondag naar amca geweest en ben erg onder de indruk van de electro ik wist niet dat ze zo snel waren. maar ik heb de vraag wat kost nou zoon electro wagen? wedstijd? die ik op amca zag dank u
__________________ waarom moeilijk doen als het ook lastig kan |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2006 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
| Citaat:
De tourwagen met alles er bij en goed spul al snel over de 1200 euro. De pro 10 weet ik zo niet maar xal niet veel schelen denk. Lader, lipo of cellen, regelaar, motor , zender en zo moet je voor bijde hebben. De TC is denk iets duurder dan de Pro10 maar dat maakt niet zo veel uit.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
|
wat wil je beekman nieuw of 2dehands? je hebt zoveel keuze's met electro ik weet niet wat je zondag gezien hebt voor auto? een 190 mm of zoals mikky32 aangeeft een pro10? een f1 is ook wel snel en corally heeft voor 250 euro(kit) een geweldige f1 moet je even bij pk kijken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 27
|
Als je eerst weet te ontcyferen hoe de auto er uit zag zal dat een boel schelen in het advies. Was het een auto die leek op een auto, meestal mazda 6. Of was het een Auto die er meer uitzag als ene laagliggende spoiler Zoek eens op PRo10 (google of zo) dan weet je zo of dat is wat je zag. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Accu's, lader, zender, Motor en regelaar en zo. De aan schaf van de auto is geen probleem. Kan ook 2de hands alleen komt er nog een hoop bij. Je hebt dan meestal alleen een rollend chassis. Die F1 is ook alleen het chassis.
__________________ Epic team rijder l Tekin RS Pro Turbo V203 l www.mikky32.com voor setups en hulp bij de setups voor je Tekin regelaar. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2008 Leeftijd: 27
|
Er werden afgelopen weekend in grote lijnen 4 klassen gereden. de Ready to run klasse met 540 Carson motor. De 4WD Stock 5 cellen De 4WD Stock Lipo en de vrije klasse waar de meeste met 3.5 4 turn of mamba set rijden. kwa geld is RTR klasse het goedkoopst voor ongeveer 300 euro zou je mee kunnen rijden. de 4WD 5 cellen is het bedrag velemalen hoger je moet goede laders hebben denk dat met alles er bij richting 1200 euro gaat zonder gereedschap en dergelijke. Gr. [c4] |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
@ richard E ik denk dat hij meer de xray's bedoelt | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Almelooo Leeftijd: 44
| Citaat:
__________________ Team Kyosho - Ultimate Nitro Pro | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Hoop lawaai en geen snelheid. Net een opgevoerde brommer
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
O jee, een paar electronichten geven ook hun oordeel over brandstof. Alleen het geluid en de geur geft al een extra dimensie aan het RC rijden maar dat snappen jullie toch niet. Gaan jullie nu eerst maar weer een hele winter ruzie maken over met welke motor en accu's jullie willen rijden.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |