![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 22
|
Sorry, maar ik vind wel dat dit eventjes gezegd mag worden. Als we hier nu onzin rondbazuinden, had je overschot van gelijk, maar de TS heeft al vaker zulke topics opgestart zonder veel nut/resultaat. En dat is feit, geen waardeoordeel aangaande de topicstarter. Maar kom, ik begrijp zeker jouw kant, als moderator zijnde ook. Daarbij ben ik geen mod en is het in dit geval niet aan mij om mensen op de vingers te tikken, dus bij deze neem ik dat dan ook in acht. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Offtopic, dat had gewoon per pb gekund, of via de topic rapporteer functie, zoals bekend had moeten zijn.. Meer zeg ik er ook niet meer over.... Nu weer ontopic! Emil (mod)
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
| Citaat:
nuja, duidelijk en overzichtelijk was de starter allesbehalve in zijn posts mijn excuses Citaat:
Laatst gewijzigd door Riko; 23 augustus 2009 om 01:07 | ||
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
| Citaat:
Dit is G-10 of wel FRP. Een stuk goedkoper als Carbon. Je kan deze nog in versie krijgen met Carbon topdeck deze is alleen wel 20 dollar duurder.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
| Citaat:
RCM RC Products, LLC Online Catalog ik dacht dat ze allemaal van hetzelfde materiaal waren, niet dus | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |