![]() |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Geen bouwpakket kopen maar een carbonnen chassis om een offroad wagen te maken? Nu snap ik het even niet meer. Volgensmij bedoel je dan alsnog een bouwpakket.
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
| volgens mij snapt hij zelf ook nog niet goed wat hij wilt of bedoelt. klik maar op zn account naam statistieken en discussies die hij begonnen is! allemaal auto's die hij zogenaamd gaat kopen die hij toch niet mag halen van zn ouders |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
wil een 4wd maar alleen het chassis ervoor. electronica enzo kan ik van men m-chassis halen. die andere auto's was om te weten wat het beste is. nitro mag ik niet hebben maar electro wel maar weet niet dewelke daarmee dat ik zelf 1 ga bouwen
|
|
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Losi E-eight, Asso RC8e,... Allemaal wagens die oorspronkelijk 1/8 nitro buggy's zijn (zoals de Trophy), maar omgetoverd zijn naar elektrische aandrijving. Jij zoekt dus zoiets, maar ga dan nog maar ff sparen. Alleen de chassis zijn al aardig prijzig, en dan heb je (meestal) nog een motor + regelaar nodig (geschikt voor 1/
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 21
|
Je denkt overigens toch niet dat je je M03 kunt ombouwen tot een off-road alleen door "eventjes" het chassis te veranderen naar een carbon versie Daarbij is het geen sinecure om een carbon chassis zelf uit te gaan zagen, het vereist wellicht een frees of op zijn minst een kleine lintzaag en zeer zeker een GOEDE AFZUIGING zodat het zaagsel wegkan. Carbonzaagsel is namelijk vreselijk slecht voor de longen en heeft onherstelbare schade aan de longblaasjes tot gevolg. Iets zegt me dat je dus niet echt over de kennis en/of het gereedschap beschikt voor deze klus (anders had je het hier immers niet gevraagd |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
zal even men vraag beter zeggen. ik zou een carbonnen chassis voor offroad willen kopen kant en klaar van bij mcmracing. dus ik ga het niet zelf zagen. maar die zaag heb ik wel liggen hoor. de afzuiging niet maar daar kan ik voor zorgen via men school |
|
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
| Citaat:
is carbon fiber en heb er alleeen maar goede dingen over gehoord. Maar er zijn wel beperkingen, het is namelijk een top carbon fiber chassis voor een Rustler... RCM RC Products, LLC Online Catalog | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 21
|
EDIT: Post weggehaald. On-topic: punt blijft nog steeds dat het onmogelijk is de nodige onderdelen van de M03 te demonteren en zonder meer over te zetten op een chassis van een andere auto. Laatst gewijzigd door sandermt2; 23 augustus 2009 om 00:45 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Zucht..... Kom op jongens ,reageer dan niet..... Emil (mod) Sandermt2, en Bokkenrijder julie staan bijna op mijn nomineer lijstje met je reply's, ik ben beter van jullie gewend! Laat me nu niet besluiten jullie een weekje op de bank te zetten!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 23 augustus 2009 om 00:30 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |