![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2009
|
Ben voor het eerst hier op dit forum. Ik heb van de week mijn eerste auto gekocht de carson stormracer electro auto. De auto is helemaal top, ga er nog wel wat hupops op kopen schokdemper en een andere motor. Nou zit ik in dubio, welke motor moet ik kopen zit te denken aan heen brussler met een andere regelaar is dat een goede keus. Een 15 19 t. gr rob |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Inderdaad wat Bokkenrijder al zegt. BIj een brushless motor zit je direct ook vast aan een andere regelaar. De kans is vrij groot dat deze set net zo veel kost als je gehele Carson wagen. Ik adviseer je dan ook om geen hopups voor deze wagen te kopen. Ik denk dat je qua rijgedrag er weinig tot niks van merkt en anders dan voor de looks hoef je het niet te doen. Leer met deze Carson rijden, spaar ondertussen door voor een ander model en investeer je centen in een goede wagen. My 2 cents |
|
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Als jij er tevreden mee bent is het toch prima ? Maar het is idd slim om spullen te kopen, welke je evnetueel meeneeemt naar je andere auto. In dit geval dus een BL setje, accu's en servo.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |