![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
serieus, eeuh de trim op je zender neutraal zetten. servohevel loskoppelen alles in 'middenstand' van je sturing alles recht, dan dat heveltje er weer opduwen en vastschroeven. | |
|
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
okee het probleem is toch nog iets anders dan ik dacht bij het opstarten rijdt hij soms eerst eff recht dan wijkt hij af naar links of naar rechts als ik bijstel met mn zender gaat het eff weer beter dan gaat hij soms weer de andere kant uit of wijkt hij nog verder af is echt verschrikkelijk frustrerend!! Laatst gewijzigd door alex1994; 25 augustus 2009 om 10:41 |
|
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Goedkope servo die niet goed teruggaat naar het centrum. Oplossing: koop een fatsoenlijke servo liefst digitaal. Ben je van het hele gezeur verlost.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Dat zijn meestal niet de beste (Traxxas daargelaten) Bekend probleem gebeurt ook vaak met de standaard servo's die bij de goedkopere zenders worden meegeleverd. Digitale servo is wat duurder maar zul je veel plezier van hebben, voor mij in ieder geval niets anders meer.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
want heb niet veel geld meer=p | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |