![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 januari 2009 Locatie: Enschede
| Citaat:
je hebt wel de sensor kabel er tussen zitten toch dat meerdere polig kabel die van de regelaar naar de motor gaat.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition-Traxxas Slash 2WD (VXL)-Mini-Z MR02 LM - Mini-Z MR03 LM - Mini-Z F1 - Mini-Z AWD - Sanwa M11 - | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
mischien zijn de asjes niet precies even dik, dat het pinion niet gecentreerd op het motorasje zit. ven nakijken of het tandwiel er spelingsvrij op zit als je het er gewoon op steekt zonder de schroef aan te draaien. Ik weet neit of het VXL setje een platte kant aan de as heeft zitten, maar het lrp setje in ieder geval wel (voor zover ik weet.) door die platte kant zou eht pinion iets speling kunnen hebben lijkt me. (Ik zou even een nieuw pinion halen, en dan het liefst zo'n lang pinion.)
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
nou, je kunt de mesh van de tandwielen iets ruimer zetten, kijken of het geluid dan weg is. het zou perfect zijn als het tandwiel helemaal geen speling had, en dat de schoef alleen maar voorkomt dat het pinion van de as af glijdt, vandaar.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |