![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hey pplz Ik heb een vaag probleem. GIster heb ik een lrp brushless setje op men rustler vxl gezet. Maar nu maken de spur en pinion een heel krakend en schreewend geluid als ik rij. Heb de gear mesh goed staan. Iemand enig idee wat dit is>? Alvast Bedankt |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2009 Locatie: Enschede
|
hmm is het dan miss, dat de as van de lrp korter is dann die van de vxl series zit pinion er wel goed op de spur. kan me haast niet voorstellen maar je weet maar nooit.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition-Traxxas Slash 2WD (VXL)-Mini-Z MR02 LM - Mini-Z MR03 LM - Mini-Z F1 - Mini-Z AWD - Sanwa M11 - |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2008 Leeftijd: 17
|
1 Hebben ze wel allebij de zelfde dpi ? JAA ga door naar 2 NEE koop het goede tandwiel 2 je tandwielen zitten te strak tegen elkaar aangedrukt dus iets losser zetten NIET TE LOS
__________________ Xray T2 ** Kyosho FW-06 Tamiya TT-01 ** Tamiya NIRO CHRUSHER |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Ik heb wel een keer een gillende BL motor gezien. Dat kwam door droge lagers en vuil in de motor zelf. Alleen jammer dat ik hem na het schoonmaken niet meer in elkaar kreeg.....
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Hmm ik heb nu ook een andere rustler vxl met een lrp SPX Brushless Bullet Reverse esc en vtec motor. En die maakt ook al zon geluid,meer van of de spur en pinion te ver van elkaar af staan. Beide zijn sensored,en ik ben sensorless gewend. Kan het niet zijn dat sensored gewoon dit geluid maakt,en ik dat niet gewend ben? |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |