![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009
|
Hallo allemaal, ik ben 330dm en compleet nieuw in de RC wereld maar sta op het punt m'n eerste stapjes te zetten. Ik twijfel tussen het zoeken naar een 2e hands tt-01 of toch een nieuwe RTR, bv de BMW 320si. Wat is wijsheid? Het aanbod in 2e hands valt me toch wat tegen namelijk... En nog een vraag, wat zijn de best gesorteerde winkels in het westen des lands? Alvast bedankt voor de hulp! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
330dm? Hielden je ouders niet van je ofzo? LOL Welk deel van het westen des lands? Dat loopt van Den Helder t/m Zeeland dus...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Volgens mij toch wel, anders hadden ze me wel het leger ingestuurd. Laatst gewijzigd door 330dm; 26 augustus 2009 om 00:26 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Mmm, en aan wat voor chassis moet ik dan meer denken? Ik had juist begrepen dat de tt-01 goed uitbreidbaar/verbeterbaar/sneller te maken is en voor een beginner daarmee wellicht prima spul is. Begrijp me goed, ik wil niet meteen de hoofdprijs winnen, maar eerst eens kijken of het wat is voor me. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
|
tt01 is een beginners wagen , koop gewoon in een winkel een volledig standaard model van de tt01 en begin dan langzaam aan op te bouwen met accu , regelaar en motor. begin niet te snel daar komen brokke van zowiezo.. een ta05 is misschien ook nog wel interesant als je perse snel wilt gaan en het is een degelijke wagen maar ineens een groote sprong voorwaarts.. en zoals al gezegt , je kan eventueel nog een mooie bmw kap erbij kopen.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Eindhoven / Wolphaartsdijk Leeftijd: 21
|
Als je toch al enig technische kennis hebt, en vooral met betrekking tot de auto's kun je beter naar een TA05. Persoonlijk vind ik de TT01 echt te simpel en qua kwaliteit niet echt denderend. De TA05 is een stapje moeilijker, maar daarmee ook al een stuk beter en standaard voorzien van veel meer dan de TT01 en het kost net iets meer (of, als je in t buitenland besteld en wat geluk hebt zelfs minder!!) Je kunt de TA05 ook zien als beginnerswagen. Als je alles op de fabrieksintellingen laat staan is het net als de TT01. Je kunt de auto makkelijk uitbreiden, de auto kan veel snellere motoren aan en loopt veel soepeler (standaard kogellagers en balldifferentielen).
__________________ Team Wreck it Sideways |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Haha... Ben ik even blij dat ik er zelf voor gekozen heb dan De belangrijkste verschillen tussen de TT-01 en de TA-05 zijn denk ik wel dat de TA snaar-aandrijving heeft en iets meer aan af te stellen is. Kijk anders middels de zoekfunctie hier op het forum, er zijn legio topics over de TT-01 én de TA-05. Daar wordt je zeker een hoop wijzer van... Voor wat betrefd de winkels... Probeer eens www.rcauto.startpagina.nl daar vind je bijna alles op een rijtje...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |