Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Electro auto's

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 25 augustus 2009, 23:56   #1 (permalink)

Standaard BMW 320si van Tamiya

Hallo allemaal, ik ben 330dm en compleet nieuw in de RC wereld maar sta op het punt m'n eerste stapjes te zetten. Ik twijfel tussen het zoeken naar een 2e hands tt-01 of toch een nieuwe RTR, bv de BMW 320si. Wat is wijsheid? Het aanbod in 2e hands valt me toch wat tegen namelijk... En nog een vraag, wat zijn de best gesorteerde winkels in het westen des lands? Alvast bedankt voor de hulp!
330dm is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2009, 00:12   #2 (permalink)
Moderatorteam

Joost K.'s schermafbeelding

Leeftijd: 36
Standaard

330dm? Hielden je ouders niet van je ofzo? LOL

Welk deel van het westen des lands? Dat loopt van Den Helder t/m Zeeland dus...
Joost K. is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2009, 00:18   #3 (permalink)

Standaard

Volgens mij toch wel, anders hadden ze me wel het leger ingestuurd. Hou het maar op een verwijzing naar m'n auto. Westen is ongeveer halverwege, omgeving Den Haag/Leiden/Amsterdam/Utrecht/Rotterdam, ik hoef het niet te fietsen gelukkig. Als iemand nog een leuke (complete) tt-01 weet hou ik me aanbevolen (per PB) overigens.

Laatst gewijzigd door 330dm; 26 augustus 2009 om 00:26
Oud 26 augustus 2009, 00:27   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 330dm Bekijk bericht
Volgens mij toch wel, hou het maar op een verwijzing naar m'n auto. Westen is ongeveer halverwege, omgeving Den Haag/Leiden/Amsterdam/Utrecht/Rotterdam, ik hoef het niet te fietsen gelukkig. Als iemand nog een leuke (complete) tt-01 weet hou ik me aanbevolen (per PB) overigens.