![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2009 Locatie: halle vlaams-brabant Leeftijd: 17
|
hallo, ik heb vandaag mijn eerste motor gekocht voor men m-chassis. maar ik zit nu met een probleem. het tandwiel heb ik kunnen bevestigen maar ik krijg de gele en blauwe draad niet bevestigd. het gaat om een team orion 27X2. de handleiding is in het engels maar versta het niet. kunnen jullie me soms helpen? groetjes
__________________ tamiya m-chassis, protech radical xt, kyosho mr-02 aston martin dbr9 Laatst gewijzigd door deadman007; 28 augustus 2009 om 17:10 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Post eens een foto ? Waarschijnlijk moet je nog solderen, of een andere connector gebruiken/solderen aan de motor......
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Je kan de platte stekkertjes toch op de lipjes drukken van de motor? Die lijkt te passen. Het moet heel moeilijk gaan, flink duwen dus
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Niet vastknijpen. Je moet ze er alleen maar opduwen.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2009 Locatie: halle vlaams-brabant Leeftijd: 17
|
ja dank u wel om me te helpen. heb net 1 accutje leeg gereden. heel erg bedankt en voor mij mag hier een slotje op
__________________ tamiya m-chassis, protech radical xt, kyosho mr-02 aston martin dbr9 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |