![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2009 Locatie: Den Haag
|
Hoi, Ziehier de Redcat racing Vortex EPX Pro. Linkje(weet niet waarom maar mag geeneens foto's posten,hoe belachelijk) Vortex EPX PRO 1/10 Scale Brushless Desert Truck SPECS: Transmission Forward & Reverse Drive System 4 Wheel Drive Length 460mm Width 250mm Height 160mm Wheelbase 275mm Ground Clearance 26mm Chassis Type Plastic Shocks Aluminum Capped Oil Filled Speed Control Brushless ESC (2s LIPO Ready) Battery 7.2v 2000Mah NiMh Battery Pack Radio System 2 Channel AM PRIJS: ----> Rc-Pitstop.nl 260€(!!) Het lijkt op een kopie van de Traxxas Slash,Maar heeft 3 voordelen: 1. 4WD(schuift ie niet zo dom van het asfalt als de Slash vanwege 2 Differentielen) 2. Brushless motor en regelaar van novatech,volgens mij iets van 8 turns. 3. Veel alu. Maarja........ Ik weet niet of het nou echt kwaliteit is. Post hier je ervaringen of gedachten of wat dan ook over de Red Cat Racinf Vortex EXP Pro. Dezzel
__________________ Den Haag 070 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Hooguit de kap is een kopie van de Slash. Het gebeuren onder de kap is meer een verbouwde Reely model dat er met een Slash kap op een Slash lijkt.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2009 Locatie: Leusden Leeftijd: 27
|
Een heerlijk americaanse copyredcat..........Ik zou hier geen 260e voor over hebben. Is er zo weinig te krijgen voor 260euro? En kun je uberhaupt goede reserve onderdelen krijgen. Reserve onderdelen is wel een must, offroad = breken en zoals je zelf als voordeel oproept Veel Alu = Veel krom. Liever hard plastic, dat geeft mee tot het breek en dan vervang je het. En dat is over het algemeen goedkoper vervangen dan Alu..... Bolle ps wel 1/16 maar toch misschien wel beter
__________________ Kyosho Inferno Mp7.5, Tamiya TRF415 & MMagic Carbon & Robbe Duo Power 8S EQ-Bid Voor je vragen gaat stellen, even hier klikken Laatst gewijzigd door DeBolle; 28 augustus 2009 om 20:23 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb de Vortex en moet zeggen dat ie het lekker doet. Ben van nitro overgestapt op electro met deze auto en heb het naar mijn zin gehad. Eerste run op lipo's was erg snel. Een niet al te best filmpje op http//www.youtube.com/watch?v=j-Kgb-LAkZo van mijn eerste run op asfalt. Heb hem ook al flink mishandelt op een BMX baan en daar hield ie zich ook netjes. Inmiddels de eerste schade opgelopen en moet wachten op een onderdeel. Terechte opmerking over de wielen maar die zijn toch gewoon te veranderen... Laatst gewijzigd door Dutch; 29 augustus 2009 om 23:40 |
|
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
| Citaat:
waarom geen slash banden? | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Heb je ook wat foto's van onder de kap ????
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
![]() Wilde vooral onroad banden en iets grotere velgen proberen. Slashbanden zijn geen optie aangezien deze veel te groot zijn. Heb inmiddels wel andere banden op het oog maar die moetn nog besteld worden. Band en velg is trouwens wel een standaard traxxas combo Foto's van onder de kamp kunnen gemaakt worden maar op de site van Redcat staan m.i. goede foto's of zijn er specifieke onderdelen die je van dichtbij wilde zien? | |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
|
haha graag gedaan hoor ik vind deze erg mooi! 3023 - Goose Bumps – Green Compound (fits 2.2” truck wheel) [3023] - $16.13 : JConcepts, IFMAR World Champions Proven Innovation and Design passen die? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |