![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 december 2007 Locatie: Haarlem Leeftijd: 41
| Citaat:
Laatst gewijzigd door stephanbeelen; 8 september 2009 om 13:00 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: Hoorn nh Leeftijd: 40
|
Bedankt Stephan voor je antwoord... Ik wist dat niet, las namelijk in de M-auto magazine dat ze nog een baan zochten en probeerde alleen maar mee te denken Halewijn
__________________ l========l ['..] ’’''‘‘ [..'] ® XRAY X10 Link Tube Wide Ed. - MACH -XRAY X10 Link Rain Ed. Laatst gewijzigd door Halloween; 8 september 2009 om 13:03 |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
| Citaat: Just let me know when they can be delivered / installed.
__________________ Shepherd Sonic BENELUX | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
|
Vandaag de TL-armaturen geleverd bij de nieuwe baan, zo wat een ruimte! Gelukkig zijn de armaturen wat aan de grote kant Ik zag verder dat er zeker al genoeg stoelen zijn De vloer is mooi vlak, het is er lekker warm en door de ramen rondom heerlijk licht. En als het toch warm is kunnen de ramen heerlijk open. Gaat echt heel mooi worden.
__________________ Shepherd Sonic BENELUX |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2006 Locatie: Rotterdam
|
Klinkt allemaal erg goed. Ben benieuwd hoe het gaat met het opbouwen. Grt, Michael
__________________ Michael Lepelaar | MBC de sluis | Tamiya TRF417 | Tekin | KoPropo | On-point 1:12 Organisatie DTC2012 | Kom een lekker stukje rijden bij de Dutch Tamiya Challenge 2012! |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 januari 2008
| Citaat:
Gr Richard | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 december 2007 Locatie: Haarlem Leeftijd: 41
| Citaat:
gr Stephan | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
|
Kleine update. Morgen komt het tapijt! We gaan morgen met de vloer aan de slag en hangen de verlichting in de hal. Bult werk, maar vele handen maken licht werk! Als er mensen zijn met een leuk idee voor een layout. Feel free die hier gewoon te posten! |
|
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Iets met hobbels en bulten er in lijkt me wel gaaf Of koop je weer een formule 1 Rog.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |