![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #631 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 januari 2008
| Citaat:
Gr Richard | |
| | |
| | #632 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #635 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2010 Locatie: Burgum Leeftijd: 40
|
Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, wij trappen 8 oktober af in Dr88, voor ons eerste echte indoorseizoen in het Fries Congrescentrum. Zie voor de data: Race data's
__________________ http://www.rcmacd.nl/ |
| | |
| | #636 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
| Citaat:
-Is het gewoon vrij rijden? | |
| | |
| | #637 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2010 Locatie: Burgum Leeftijd: 40
|
Zonder al teveel off-topic te raken wil ik hier toch even op antwoorden: - volgens mij mag je tegen geringe vergoeding af en toe meedoen. - we rijden momenteel 3 klasses: standaard (silvercan), niet standaard en drifters. Voor de duidelijkheid, onze vereniging is nog jong en beschikt (nog) niet over elektronische tijdwaarneming e.d. Races zijn over een x aantal ronden, bij voldoende deelnemers in een bepaalde klasse. Het aantal regelmatige deelnemers groeit gestaag, maar is niet te vergelijken met wat jullie in Groningen doen. Maar ook bij ons geldt, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Na vorige winter al enkele keren gereden te hebben in het FCD, gaan we het deze winter maandelijks proberen op dezelfde lokatie. Maar nu niet op het kale, gladde beton maar op tapijt, zoals bij jullie in Tynaarlo. Nogmaals, hoop ik dat jullie ook een geschikte lokatie vinden, dan willen wij regelmatig de kunst komen afkijken (en meedoen)
__________________ http://www.rcmacd.nl/ |
| | |
| | #640 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2008
|
Hoi Ghossi. nee op moment nog niet. we zijn diverse locaties afgeweest maar nog geen succes. de PB hoeve zit nog in de molen maar ook hier nog geen zekerheid. de hal bij Real gaat natuurlijk ook al snel weer open. daar kan je natuurlijk ook winterlid worden ?. afgelopen winters hebben we daar ook veel lol gehad. van Tc tot 1.18 is daar goed te doen Gr Richard |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |