![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Ik weet niet waar jij je prijzen op baseert, maar voor 250,- heb je heel wat mooiers dan een TT-01, denk trouwens ook niet dat je op basis van jou zo in te schatten kennis kunt zeggen dat de TT-01E niet echt beter zou zijn. Deze is een stuk stijver, en ze re-designen niet voor niets meerdere onderdelen in deze laatste update.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 september 2009 Leeftijd: 17
| Citaat:
En ik denk dat ie niet veel beter zal zijn omdat alle specs hetzelfde zijn behalve een ander soort chassis. Maar kan je daar dan echt een stuk beter mee racen? | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| je auto is het chassis, rest is bijzaak. Zou ook niet naar de specs kijken die een winkel geeft, maar in ieder geval even de website van de fabrikant raadplegen. Trouwens RC speedworld is ERG duur.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Hey Number1, Er zijn zeker goedkopere zaken voor de TT01, niet alleen in het buitenland maar ook in Nederland. Als ik jouw was zou ik alleen eerst eens kijken wat je in totaal uit wilt geven, en je dan is laten adviseren door iemand. De auto is namelijk niet het enige wat je nodig hebt, denk eens aan een zender, accu's en een fatsoenlijke lader. Wat er in dat pakket van rc speedworld wordt geleverd is bijvoorbeeld een druppellader daarmee moet je 12 uur laden. Met een lader van 40 euro kun je tegenwoordig een accu in 30 minuten vol laden. Lees eerst een wat meer op het forum, over wat er allemaal mogelijk is, en wat nu echt belangrijk is.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Ik heb nog een paar vragen voor de andere gebruikers hier op het forum. 1.Heb je voor oliegevulde schokbrakers nog olie nog om bij te vulllen of voor iets anders? 2.Welke (normale) banden heb ik nodig voor de tt-01, ik weet nog niks qua maten ofzo want ik heb de wagen nog niet. 3.Zijn foam banden beter dan (normale) rubber banden? 4.Hoe moet je de banden verwissellen en heb je daar nog iets voor nodig (speciale lijm ofzo)? 5.Heb je iets aan inner sponge tires/bandeninleg ? 6.Is het handig om er een alu aandrijfas bij te nemen? (de standaard plastic schijnt snel kapot te gaan) 7. Zijn de kogellagers er makkelijk in te zetten, en heb je daar nog iets extra voor nodig? Het zijn veel vragen maar hoop hier antwoord op te krijgen zodat ik straks kan bestellen. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zou er erg mee geholpen zijn. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 18
|
1.Heb je voor oliegevulde schokbrakers nog olie nog om bij te vulllen of voor iets anders?:nee 2.Welke (normale) banden heb ik nodig voor de tt-01, ik weet nog niks qua maten ofzo want ik heb de wagen nog niet.:ga naar conrad en kijk bij complete wielen 1:10 dat zijn alle banden met velg die passen. 3.Zijn foam banden beter dan (normale) rubber banden?:voor gewoon buiten te rijden niet nee. 4.Hoe moet je de banden verwissellen en heb je daar nog iets voor nodig (speciale lijm ofzo)?:nee ze zijn al op de velg voorgelijmd. 5.Heb je iets aan inner sponge tires/bandeninleg ?:zit er al in als je band op velg koopt. 6.Is het handig om er een alu aandrijfas bij te nemen? (de standaard plastic schijnt snel kapot te gaan):aleen als je een snellere motor pakt,met de standaard motor gaat hij niet kapot. 7. Zijn de kogellagers er makkelijk in te zetten, en heb je daar nog iets extra voor nodig?:ze zijn makkelijk erin te zetten,daar heb je verder niks voor nodig.
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
| Je kunt opzich met elke auto driften, enkel de aanschaf van speciale drift banden is wel aan te bevelen.
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
| Citaat:
![]() De tt01D zou alleen een klein beetje duurder zijn door de hop ups ja die erbij zitten. Hij is gewoon zoveel duurder omdat het een XB is !! XB = Expert Build , Door experten gebouwd. Ik zou voor een TT01D gaan (de gewone niet een XB) Als die er wel is, en anders een TT01e , die is ook goed. je kan ok perfect driften zonder al die hop ups hoor(wel drift banden nodig) Wat ik zou doen is een TT01e kopen , met alu cardan , rollementen , zendersetje en lipootje. Dat is een goede beginners set. Waarom ? Omdat je de wagen zelf in elkaar moet steken en je kan ineens zelf de hop ups installeren. Daarom Site waar ik men gerief haal => www.rcmart.com daar staat de tt01e die ik heb denk ik voor 70euro , denk ik éh | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
|
Hou er wel rekening mee dat een lipo een speciale lader (+balancer?) nodig heeft, en (denk ik), wat duurder is als een 'normale' lader. Misschien voor een beginner met een beperkt budget minder handig?
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| tamiya, tt-01 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |