![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2009 Leeftijd: 17
|
Ik wil mijn eerst auto kopen maar ik twijfel tussen twee te weten: XB NISMO Coppermix Silvia - TT01D LED Lights Drift Spec 219,- bij rcspeedworld https://www.rcspeedworld.nl/productinfo/58869/19/ RC RTR BMW 320si WTCC 2006 - TT01 Team Germany LED Lights 199,- bij rcspeedworld https://www.rcspeedworld.nl/productinfo/58868/19/ Ik heb een paar vragen: 1.Welke van deze twee is beter? 2.Wat zijn de mogelijkheden qua tuning? 3.Zijn deze sets compleet of moet ik er nog iets bij kopen? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 18
|
De TT-01 D(XB NISMO Coppermix Silvia - TT01D LED Lights Drift Spec) is beter dan de ander. Dit is het verschil: - Drift banden en velgen - Volledig gelagerd - Aluminium motorcooler - Oliegevulde Shockbrekers Daarom is de TT-01D ook duurder dan de normale versie. Maar wat wil je driften of racen? TT-01D=driften TT-01=racen Er zijn heel veel mogelijkheden voor tuning bij de tt-01. Je kan zo'n beetje elk onderdeel wel tunen,maar als je sneller wilt gaan raad ik je gewoon een andere motor+regelaar aan. RTR betekent ready to run oftewel klaar om te rijden(meestal op de batterijen van de zender na)
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
1 Met de tt-01d kan je toch ook racen? 2 Wat heb je aan die 4 extra onderdelen? | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: Landen (BE)
| Citaat:
__________________ Tamiya; DB01/TT01/TA04/DF03Ra - Losi; XXX-BK2 - Traxxas; Slash BL & 2.4Ghz & 7.4v | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ik wil er vooral mee racen (rondrijden) maar niet wedstrijden ofzo. Het is natuurlijk mooi als ik er ook mee kan driften maar wil voornamelijk gewoon wat rondrijden of parkeerplaatsen etc. Welke is daar beter voor? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
|
TT01E zou ik voor kiezen, dit is de laatste update van de tt-01. Motorcooler is trouwens bij een normale TT01 nergens voor nodig. De kogellagers zijn wel aan te raden.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Leeftijd: 23
|
kan je met een TT-01 ook niet driften ? als je de nodige aanpassingen maakt, want daar kun je veel tuning onderdelen voor krijgen. want ik zou namelijk een tt-01 kunne overnemen van iemand. maar ik heb al een FF-02 -> voor te racen, en dan zou ik de TT-01 gebruiken om te driften. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Je kan ook als je een normale TT-01 hebt driften,dan hoef je alleen maar drift banden te kopen. De onderdelen die je extra krijgt bij de TT-01D hebben wel zin,kogellagers en hydrolische schokdempers daar gaat hij een stuk beter door rijden. Je kan ook met een tt-01D racen,maar dan moet je wel normale(race) banden kopen in plaats van drift banden. Maar als je alleen maar wat op parkeerplaatsen wilt rijden dan zou ik idd gewoon de normale TT-01 kopen
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Als je hem koopt kan je er niet mee racen omdat er al drift banden opzitten,dus als je er race banden(straatbanden) opzet kan je er wel mee racen/rondrijden.
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Bij een modelbouw winkel of op conrad.nl enz. Ik heb ze bij conrad gezien voor 10 euro voor 4 banden op velg.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| tamiya, tt-01 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |