![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
| De ERBE (E-Revo Brushless) is 699 euro en daar moeten serieuze lipo packs in !
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Zwijndrecht Leeftijd: 38
|
Dit is een leuke voor je .. en nog binnen budget ook ... incl. lader en lipo ... voor €190 incl. verzenden doet hij em weg. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...60a-ezrun.html
__________________ Boot: H&M Bluebird en Graupner BX-3000 | Auto's: Traxxas Slash 4x4 VXL, E-Revo 1/16 VXL en Tamiya TT-01 Brushless |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 42
| Citaat:
Haha, de enige juiste oplossing | |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Citaat:
@denmen Zelf zou ik voor de slash gaan in plaats van de 3 die jij noemt, die mini versies zijn nogal klein en zitten ingewikkeld in elkaar.. niet aan te raden voor een beginner. En als je dan tussen de rustler vxl en slash moet kiezen kun je beter de slash nemen. Een los vxl setje kost 170 euro + 215 euro voor een slash = 385 euro. Het borstel setje dat in de slash zat kun je zo verkopen voor 35 euro dus heb je een slash vxl voor dezelfde prijs als een rustler vxl. Voordeel van een slash is dat de body helemaal om het frame zit, dus de kans dat je iets kapot rijd wanneer je ergens tegen aan gaat is vele male kleiner als bij een rustler. Vader overtuigen is meestal een snelle auto regelen zoals een rustler vxl en daarvan de zender in zijn handen drukken Laatst gewijzigd door I Xyzyx I; 23 september 2009 om 10:12 | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2008 Locatie: BE, Antwerpen Leeftijd: 16
|
Ik heb geen ervaring met de 1/16 E-Revo, maar ik denk dat de schaal nou echt geen probleem is voor een beginner. Ik vind het eigenlijk wel makkelijk, batterijen zijn niet zo duur, een 1/18 (of 1/16) brushless combo is veel goedkoper dan een 1/10, enz... Heb zelf een 1/18 en ga er dit weekend (hoop ik) een brushless combo voor kopen en dat kost 'maar' 80€. Grts, edo... |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Baarlo, Limburg Leeftijd: 40
| Citaat:
Maar als je de doos koopt en je hebt 8 penlites is het enige wat je nog ophoud om te rijden de laadtijd van de accu
__________________ Thunder Tiger EB4 S3, 2x E-revo 1/16, HPI Baja 5B & walkera 4-3 | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2008 Locatie: BE, Antwerpen Leeftijd: 16
|
Als je een snellere lader wilt en ook eentje die lipo's kan, raad ik je de Ultramat 8 aan! Deze kost hier (niet in chinapan) 50€. Hij stopt ook als je batterij vol is en begint te piepen... Het is niet goed voor je batterij om hem te lang op te laden, dus ik zou als eerste een lader kopen die stopt wanneer de batterij vol is. Grts, edo... |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 17
|
2cell lipo's, 3 zou ik even mee wachten gaat een beetje te hard ik heb een robitronics van 8Ah en dat gaat lekker lang mee maar hk is natuurlijk ook een optie de 2.2Ah
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Omdat de firestorm geen 3s aan kan en de motor wordt vrij snel warm.. Ook op 2 cellen wanneer je op de weg rijd. En op 2s gaat hij niet daverend hard. De firestorm is meer voor racen en de rustler meer voor bashen. Ik krijg morgen een slash vxl binnen voor 400 euro en daar zit de originele borstel set ook bij dus als ik die zou verkopen zou ik op ongeveer de prijs van een rustler komen Verder zijn hpi onderdelen niet makkelijk te krijgen dus als je wat kapot rijd dan kun je lang wachten. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |