![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2008 Locatie: BE, Antwerpen Leeftijd: 16
|
De Rustler is heel stevig, dus erg geschikt voor bashen. En de firestorm is geloof ik wat lichter en beter voor op de baan. Dus als je nooit op de baan gaat rijden en/of lekker in het rond wil jumpen enzo, dan is de Rustler VXL de beste. Kies zelf maar. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
|
slash vxl > rustler vxl > firestorm flux. Slash is de ultieme bash auto als je volgas overal doorheen wilt jagen, hij geeft bescherming rondom de auto door de grote kap, goede kwaliteit, goede wegligging enz enz... |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Citaat:
Gewoon een kwestie van een slash kopen, vxl setje er bij kopen, oude motor er uit, vxl er in en gaan met die banaan | |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 17
|
Offroad - HPI Savage.. OnRoad - HPI HPI is zo goed als de beste soort auto, omdat alles verkrijgbaar is. Ik zelf rijd met de HPI Savage en HPI Baja, Baja is voor On en Offroad goed geschikt vind ik zelf, Savage moet je wel mee op groffer terein, je kan de auto niet lekker laten gaan op normaal Asfalt. de vering van mijn Savage heeft het tot 3x toe begeven op normaal asfalt.. ik had het geluk nog in de garantie periode te zitten dus ik kreeg tot 3x toe nieuwe veren. Je moet gewoon even zeker weten wat je echt wilt, Brandstof Electro.. het heeft allebei voordelen. Brandstof is leuk kwa geluid enzo Electro is weinig sleutelen. ik vind zelf dat je als hobby wel wat moet sleutelen. |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Leeftijd: 20
|
voordeel van lipo: -geen zelfontlading resulteert in veel minder onderhoud -spanning blijft gedurende het rijden veel langer gelijk en zakt dus niet in zoals bij nimh/nicd -je kunt de baterijen gewoon bijladen -veel minder gewicht -het is gewoon als rijaccu de baterijsoort van vandaag en de toekomst! -meer punch nadelen: -je hebt een lader nodig die lipo ondersteunt maar vandaag de dag zijn deze laders veel betaalbaarder dan pakweg drie jaar geleden -je moet er op letten dat je de lipo niet te diep ontlaad, een lipo ondersteuning op je regelaar is bijna een must, éénmaal de lipo te diep ontladen is=kapot of zelfs gevaarlijk! dat zijn de belangrijkste dingen die er in me opkomen. als je er op let dat je een goede lader hebt(met balancer voor uitleg google is je beste vriend
__________________ predator x11 it's not just a car,it's a way of life... Laatst gewijzigd door pieterke; 2 mei 2010 om 12:34 |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Iets duurder is tegenwoordig ook al niet meer van toepassing .. Ze zijn zelfs stukken goedkoper als een beetje ni-mh pack ... Voor 20 dollar heb je al een 2s 20C 5000mAh pack bij Hobbycity , terwijl je voor een beetje ni-mh pack al snel 40~50 euro betaald....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2010 Leeftijd: 16
|
ja ik heb de rustler vxl het is egt een super auto ik heb zelf nog niet met andere gereden maar ik vind het egt een stevig goed ding ik heb hem zelf zonder lipo genomen dan kan ik dat altijd nog doen om te beginnen is het egt snel grts |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |