![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2009 Leeftijd: 17
|
Laat ik me eerst maar even voorstellen: Hallo ik ben Dennis, ik ben 14 jaar en ik ben geintresseert in rc autorijden maar ik heb nog geen auto, dus als jullie een goede beginners auto (moet wel elektro zijn) kunnen aanraden zou dat fijn zijn ik heb al eerder met een on-road auto gereden maar die heeft het kortgeleden begeven, dus ik denk dat ik maar weer voor een on-road auto ga Gr. Dennis |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 42
|
Welkom, Maar je budget wordt een beetje krap Een rtr set komt al snel een lader en accu (of liefst 2) bij. Moet het een puur on-road wagen zijn ? Dan is de HPI sprint een hele leuke wagen. Laat ik eens een hele andere weg inslaan: Afgelopen weekend heb ik voor mijn dochtertje een slach 1/10 gekocht en zelf had ik al een 1/16 vxl slash. Nu hebben we afgelopen weekend een opendag gehad bij MBS -zeer geslaagd- en hebben daar on- en off-road demo's gereden met diverse wagen. Nu hadden we op een gegeven ogenblik diverse soorten wagens rijden, 1/10 onroad -diverse merken, lipo, nimh, bl, brushed...- 1/16 slash vxl met nimh 1/18 shark bl met lipo en het leuke was dat dit allemaal heel goed te rijden was. Wat ik wil zeggen is dat je met een offroad ook heel aardig onroad kunt rijden, een beetje de afstelling aanpassen en je kan het een onroad behoorlijk lastig maken |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Waarschoot/oost-vlaanderen Leeftijd: 30
|
2Dehands vind je voor deze prijs als iets mooi hoor!
__________________ tamiya M05 & M06: tamiya trf416 WE: ofna Hyper 10TT : durango DEX410 : en voor de kids! ansmann macnum & tt01 typeR |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Baarlo, Limburg Leeftijd: 40
| Precies, gewoon een mooi 2e hands setje kopen. Indien je het dan toch niet zo leuk vind verkoop je het voor het zelfde bedrag of met iets verlies. Maar zeker niet met -40 to 50%.
__________________ Thunder Tiger EB4 S3, 2x E-revo 1/16, HPI Baja 5B & walkera 4-3 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2009 Leeftijd: 17
|
Bedankt, nog een vraagje welke retailers gebruiken jullie? ik heb een beetje op internet gezocht en ik vond "Conrad Electronic" en "Quartel Modelbouw" maar die geven niet veel info over hun aangeboden auto's |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
pkracing heeft wel erg duidelijk ales uitgelegd op de site...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: Landen (BE)
|
Een Rustler VXL is te snel voor een beginner. De gewone rustler, die jij voor 190€ hebt zien staan bij PKracing lijkt mij ideaal. Wel moet je er nog een accu en een lader bij kopen en dan zit je al snel boven je 200€.
__________________ Tamiya; DB01/TT01/TA04/DF03Ra - Losi; XXX-BK2 - Traxxas; Slash BL & 2.4Ghz & 7.4v |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Alle vxl systemen hebben de 50% vermogen optie, ideaal om te leren rijden, das dat hij te snel is slaat nergens op!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Beneden Leeuwen Leeftijd: 52
| Helemaal mee eens. We weten allemaal dat alles wat je koop over 2 weken eigenlijk wel iets harder mag. Voor je het weet wens je brushless en 3S lipo's.
__________________ Hong-Nor Ultra LX-ONE BB / RB S7 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2003 Locatie: Houten Leeftijd: 26
|
heren misschien moeten jullie niet vergeten dat deze meneer 14 jaartjes jong is en een vxl wel erg hard loopt. Ik zou zeggen alle standaard onroad en offroad auto's zijn leuk, maar zorg ervoor dat als je wat koopt je er zeker van bent dat de onderdelen goed leverbaar zijn en de winkel waar je de auto kop ok een fatsoenlijke service levert!!! Dat is belangrijk, want goed op weg geholpen komt de rest vanzelf wel... gr chris
__________________ The more you fly, the higher the risk! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |